„Pastaruoju metu Prigožino retorika atspindi vis didesnį nerimą po to, kai jis išsakė savo pareiškimus dėl neaiškios Rusijos puolimo operacijų Donbase ateities. Prigožinas raginimas stiprinti Rusijos gynybą okupuotose teritorijose ir dažnas kalbėjimas apie Ukrainos kontrpuolimo tikimybę tarsi įrodo, kad jis bando paskatinti diskusijas Rusijos vidinėje informacijos erdvėje“, – kalbėjo analitikai.
Pasak ISW, J. Prigožinas pasisako, kad rusų pajėgos išlaikytų dabartines fronto linijas, o ne vykdytų naujus puolimus. Manoma, kad tokiu būdu esą Rusijos kariuomenė vėliau galėtų būti pajėgesnė vykdyti naujas atakas.
Be to, Maskva pradėjo naują savanorių pritraukimo į kariuomenę reklamos kampaniją, kuriai vadovauja Rusijos gynybos ministerija, teigia Jungtinės Karalystės gynybos ministerija
Socialiniame tinkle „Twitter“ sekmadienį paskelbtoje JK gynybos ministerijos žvalgybos apžvalgoje sakoma, kad reklama pasirodė Rusijos socialiniuose tinkluose, reklaminiuose stenduose ir televizijoje.
„Naujosiose reklamose apeliuojama į potencialių savanorių vyriškąjį pasididžiavimą, kreipiamasi į „tikrus vyrus“, taip pat pabrėžiama finansinė prisijungimo nauda“, – sakė žvalgyba.
Britų žvalgybos duomenimis, po to, kai samdinių grupė „Wagner“ baigė kampaniją, kuria siekė į savo gretas pritraukti kalinių, ši privati karinė bendrovė taip pat turi konkuruoti su oficialia kariuomene dėl riboto skaičiaus karinei tarnybai tinkamo amžiaus vyrų.
„Mažai tikėtina, kad [reklaminė] kampanija padės pasiekti aptariamą Gynybos ministerijos tikslą – 400 000 savanorių“, – mano britų žvalgyba.
Jos nuomone, „valdžia beveik neabejotinai stengiasi kuo toliau atidėti naują privalomą mobilizaciją, kad minimizuotų protesto nuotaikas“.