Regiono karo ir civilinės administracijos vadovas Valentinas Rezničenka teigė, kad ataka pražudė vieną žmogų, nuo bėgių nulėkė 15 vagonų, taip pat sunaikintas kelio ruožtas.
Stoties veikla sustabdyta neribotam laikui.
Pavlogrado mieste esanti stotis yra itin svarbi Ukrainos geležinkelių sistemai.
Baltijos šalys, Lenkija ragina ES uždrausti rusiškų krovinių gabenimą keliais
Baltijos šalių ir Lenkijos susisiekimo ministrai antradienį paragino Europos Sąjungą (ES) uždrausti krovinių gabenimą kelių transportu iš ir į Rusiją ir Baltarusiją, pranešė Lietuvos ministras Marius Skuodis.
Pasak jo, tame pačiame kreipimesi bendrijos šalys raginamos visoje ES uždrausti įplaukti į uostus Rusijos ir Baltarusijos laivams.
„Šiandien pasirašiau bendrą trijų Baltijos šalių ir Lenkijos susisiekimo ministrų kreipimąsi į ES institucijas ir kitus kolegas su raginimu visoje ES uždrausti krovinių gabenimą kelių transportu į/iš Rusijos ir Baltarusijos, kartu uždraudžiant šių šalių laivams įplaukti į ES šalių uostus“, – feisbuke rašė M. Skuodis.
„Matant besitęsiančią brutualią Rusijos agresiją Ukrainoje, ES veiksmų reikia čia ir dabar. Tikimės, kad ketvirtadienį Briuselyje susirinkę ES šalių ir vyriausybių vadovai nesusvyruos“, – pridūrė jis.
Pastaruoju metu aktyvistai Lietuvoje ir Lenkijoje protestavo prieš krovinių gabenimą keliais tarp ES šalių ir Rusijos.
Lietuva su kitomis regiono šalimis jau kurį laiką derino iniciatyvą pačioms drausti Rusijos ir Baltarusijos laivams įplaukti į jų uostus.
Tačiau premjerė Ingrida Šimonytė antradienį sakė, jog būtų geriausia, jei sprendimą priimtų ES, nes tai uždarytų potencialius kelius teisiniams ginčams.
BNS kalbinti Lietuvos laivų savininkų ir agentų organizacijų atstovai anksčiau sakė, kad pastarosios sankcijos gali nepavykti įgyvendinti visa apimtimi, nes laivų sąsajas su Rusija ne visada įmanoma greitai atsekti.
Rusijai užpuolus Ukrainą, ES ir kitos Vakarų šalys uždarė savo oro erdvę Rusijos orlaiviams.