Anksčiau bendrovė, žinoma savo prekių ženklais „Ariel“, „Fairy“, „Pampers“, „Gillette“, „Head & Shoulders“, „Pantene“, „Blend-a-med“ ir kitais, atsisakė investicijų šalyje, tačiau nenutraukia gyventojams „būtinų prekių“ tiekimo. Tiesa, tiekimas dėl karo Ukrainoje gerokai pabrango – anksčiau didelė dalis produkcijos patekdavo iš Lenkijos. Pabrangus prekių gabenimui, pačių prekių gamybai ir nuvertėjus rubliui yra planuojamas 26-65 proc. brangimas.
Skelbiama, kad P&G skalbimo priemonės didmeniniams tiekėjams Rusijoje brangs 30 proc., buitinės chemijos – 74 proc., vaikų higienos – 47 proc., moterų higienos – 33 proc., grožio ir sveikatinimosi – 67 proc., plaukų priežiūros – 63 proc., burnos higienos – 58 proc., skutimosi – 65 proc.
Rusijos leidinio kalbintas analitikas Michailas Burmistrovas pažymi, kad P&G gamyklos Rusijoje yra itin priklausomos nuo tiekimo iš Lenkijos, todėl bendrovei tenka radikaliai peržiūrėti logistines grandines, o tai neišvengiamai didina prekių gamybos savikainą. Investicijų į reklamą mažinimą jis aiškina tuo, kad sandėliuose ir taip ribotas prekių kiekis, todėl skatinti pardavimus Rusijoje nebėra prasmės.
„Kommersant“ taip pat pažymima, kad šie skaičiai yra tik pačių prekių eksportuotojų kainynų pokyčiai, kokį papildomą antkainį savo parduotuvėse užsidės mažmeniniai tinklai, kol kas nėra aišku.
Kitos didžiosios pasaulinės bendrovės taip pat paskelbė apie savo kainynų peržiūrėjimą Rusijai dėl karo veiksmų Ukrainoje. Pavyzdžiui, „Coca Cola“ perspėjo, kad nuo kovo 14 d. jos gėrimai brangs 15 proc., sultys – 19 proc., kava – 30 proc.