Vienintelė laiminga šios istorijos dalis yra ta, kad „SpiceJet“ skrydis SG-268, 2 val. nakties vietos laiku iš Mumbajaus oro uosto keliavęs į Bengalūrą Indijos pietinėje Karnatakos valstijoje, truko vos kiek daugiau nei valandą. Tačiau tai nereiškia, kad tualete užstrigusiam vyrui ši patirtis kėlė mažiau nerimo, skelbia portalas „Unilad“.
Įstrigo tualete ir praleido ten visą skrydį
Keleivis nuėjo į tualetą, kai tik po pakilimo buvo išjungti saugos diržų ženklai. Tačiau tada jis nebegalėjo išeiti iš tualeto, nes durys tiesiog neatsidarė.
Oro linijų bendrovė pareiškime nurodė: „Keleivis, deja, įstrigo tualete maždaug valandai“.
Įgula ir daugelis kitų lėktuve buvusių žmonių bandė išlaisvinti vyrą, bet, atrodo, niekas nepadėjo.
Tai reiškė, kad keleivis įstrigo tualete, iki pat komercinio lėktuvo nusileidimo Kempegoudos tarptautiniame oro uoste.
Po durimis pakišo raštelį
Suprantama, kad vyriškis buvo apimtas panikos dėl viso šio išbandymo, todėl skrydžio palydovė nusprendė pabandyti jį nuraminti ir po durimis pakišo raštelį.
Netrukus po visos dramos šis lėktuvo palydovės raštelis tapo visiems prieinamas.
„Pone, mes iš visų jėgų stengėmės atidaryti duris, tačiau nepavyko. Nepanikuokite. Mes nusileisime po kelių minučių, todėl prašome uždaryti tualeto dangtį, atsisėsti ant jo ir prisisegti. Kai tik atsidarys lėktuvo durys, ateis inžinierius. Nepanikuokite“, – lėktuvo įgulos narė rašė raštelyje.
Būtent taip ir atsitiko lėktuvui nusileidus, į jį įlipo du inžinieriai ir išlaužė duris. Išlaisvinus vyrą iš tualeto, jam buvo suteikta „neatidėliotina medicininė pagalba“.
Įstrigusiam keleiviui grąžino pinigus
Kadangi keleivio istorija pateko į pasaulines antraštes, oro linijų bendrovė jam grąžino visus už skrydį sumokėtus pinigus.
„SpiceJet„ apgailestauja ir atsiprašo už keleiviui sukeltus nepatogumus, – sakoma „SpiceJet“ pareiškime. – Keleiviui grąžinami visi sumokėti pinigai“.