Jis paaiškino, kad bendrovė susidūrė su boikoto grasinimais po to, kai Jeilio universitetas sudarė bendrovių sąrašą, kurios pasitraukė iš Rusijos ir kurios tęsia veiklą.
„Šis sąrašas buvo nutekintas į socialinius tinklus, kurie faktiškai nuo grandinės nutrūko. Mažiau nei per valandą „L’Occitane“ teko susidurti su keliais šimtais išpuolių ir panašiu skaičiumi grasinimų boikotuoti“, – pareiškė jis savo komentare „Le Figaro“.
R. Geigeris taip pat paaiškino, kad nelaiko bendrovės palikimo Rusijos rinkoje tolygiu veiksmu Rusijos kariuomenės veiklos finansavimui.
„Per ketvirtį sunkaus darbo amžiaus mes sukūrėme klestintį verslą Rusijoje. Šiame konflikte nėra nieko paprasto, tačiau kaip mes galime nenuliūsti, per vieną naktį mūsų ilgi darbo metai nubraukiami abejotinais sprendimais? – rašė jis.
Verslininkas pridūrė, kad po „kai bus pasirašyta taika ir viskas nurims, verslui teks pasitelkti daug kantrybės, kad būtų atsiimtos prarastos pozicijos Rusijos rinkoje“.
Trauktis iš Rusijos rinkos „L’Occitane“ nusprendė balandžio mėnesį, kuomet sulaukė didelio savo klientų Vakaruose spaudimo.
Tiesa, jau gegužės pabaigoje visų „L’Occitane“ parduotuvių iškabos buvo pakeistos į „L’Oksitan“. Rusijos žiniasklaidoje kalbinti parduotuvių tinklo atstovai tvirtino, kad visos parduotuvės jau veikia, asortimentas išliko tas pats, o kainos faktiškai nepakito.
„RIA Novosti“ skelbiama, kad pokyčiai yra susiję su tuo, kad bendrovės „L’Occitane“ Rusijos padalinys tapo savarankišku juridiniu asmeniu, tačiau produkcija liks ta pati, galioja netgi tos pačios anksčiau išduotos lojalumo kortelės.