Skrydis iš Santjago de Kompostelos miesto Galisijoje iš pradžių buvo nukreiptas į Valensiją, iš kurios išlipo maždaug pusė keleivių. Kaip pranešama, dalis keleivių nenorėjo rizikuoti skristi toliau.
Tačiau, užuot skridęs į Palmą, lėktuvas grįžo į Santjagą.
Vienas keleivis sakė, kad jei jiems iš pat pradžių būtų buvę pasakyta, jog lėktuvas grįžta į Santjagą, jie būtų išlipę Valensijoje, kaip ir kiti keleiviai.
Jis pasakojo, kad grįžimas į Santjagą buvo tarsi pragaras, nes kelionių pasirinkimo galimybės buvo itin ribotos, o bilietų kaina – daug didesnė.
Žmonės buvo nuvežti į viešbutį, kuriame jiems nebuvo duota nei vakarienė, nei pusryčiai.
„Ryanair“ mums visiškai nepadėjo. Tai buvo siaubinga“, – cituojamas keleivis Antonio Comas.
Jis aiškino, kad kiti keleiviai susitaikė su būtinybe laukti iki pirmadienio, kai visi galiausiai buvo nuskraidinti į Palmą.
Oro linijos nuoširdžiai atsiprašo
„Ryanair“ atsakė į keleivių skundus dėl nutraukto skrydžio iš Santjago de Kompostelos į Palmą.
Oro linijų bendrovė teigia, kad gruodžio 7 d. dėl stipraus vėjo Palmos oro uoste skrydis buvo nukreiptas į Valensiją: „Kadangi oro sąlygos nepagerėjo, skrydis buvo atšauktas, o keleiviai buvo informuoti, kad gali grįžti į Santjagą arba išskristi iš Valensijos ir savarankiškai keliauti į Palmą, kur galėtų reikalauti grąžinti pinigus.“
Toliau „Ryanair“ teigia, kad keleiviams, kuriems teko grįžti į Santjagą, buvo suteikta nakvynė ir jie buvo informuoti apie galimybę nemokamai pakeisti skrydį arba susigrąžinti visus pinigus.
Aviakompanija priduria „nuoširdžiai atsiprašanti keleivių už visus nepatogumus, patirtus dėl šių, su oro sąlygomis susijusių trikdžių ir atšaukto skrydžio“.
Ši versija nesutampa su keleivių teigimu apie nepraneštą skrydžio atšaukimą. Jie manė, kad bus bandoma skristi atgal į Palmą. Be to, jie nežinojo, kad lėktuvas galiausiai sugrįš į Santjagą.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!