• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keleiviai priblokšti: „Ryanair“ neįspėjo apie atšauktą skrydį ir nuskraidino ne ten, kur tikėjosi

„Ryanair“: keleiviai buvo informuoti

Oro linijų bendrovė „Ryanair“ kaltinama neįspėjusi keleivių apie atšauktą skrydį, kai gruodžio 7 dienos vakarą žmonės skrido į Palmą (Ispanija), tačiau lėktuvas grįžo atgal, nes dėl smarkaus vėjo nusileidimas buvo nukeltas, rašoma „Majorca Daily Bulletin“.

Oro linijų bendrovė „Ryanair“ kaltinama neįspėjusi keleivių apie atšauktą skrydį, kai gruodžio 7 dienos vakarą žmonės skrido į Palmą (Ispanija), tačiau lėktuvas grįžo atgal, nes dėl smarkaus vėjo nusileidimas buvo nukeltas, rašoma „Majorca Daily Bulletin“.

REKLAMA

Skrydis iš Santjago de Kompostelos miesto Galisijoje iš pradžių buvo nukreiptas į Valensiją, iš kurios išlipo maždaug pusė keleivių. Kaip pranešama, dalis keleivių nenorėjo rizikuoti skristi toliau.

Tačiau, užuot skridęs į Palmą, lėktuvas grįžo į Santjagą.

Vienas keleivis sakė, kad jei jiems iš pat pradžių būtų buvę pasakyta, jog lėktuvas grįžta į Santjagą, jie būtų išlipę Valensijoje, kaip ir kiti keleiviai.

Jis pasakojo, kad grįžimas į Santjagą buvo tarsi pragaras, nes kelionių pasirinkimo galimybės buvo itin ribotos, o bilietų kaina – daug didesnė.

REKLAMA
REKLAMA

Žmonės buvo nuvežti į viešbutį, kuriame jiems nebuvo duota nei vakarienė, nei pusryčiai.

„Ryanair“ mums visiškai nepadėjo. Tai buvo siaubinga“, – cituojamas keleivis Antonio Comas.

REKLAMA

Jis aiškino, kad kiti keleiviai susitaikė su būtinybe laukti iki pirmadienio, kai visi galiausiai buvo nuskraidinti į Palmą.

Oro linijos nuoširdžiai atsiprašo

„Ryanair“ atsakė į keleivių skundus dėl nutraukto skrydžio iš Santjago de Kompostelos į Palmą.

Oro linijų bendrovė teigia, kad gruodžio 7 d. dėl stipraus vėjo Palmos oro uoste skrydis buvo nukreiptas į Valensiją: „Kadangi oro sąlygos nepagerėjo, skrydis buvo atšauktas, o keleiviai buvo informuoti, kad gali grįžti į Santjagą arba išskristi iš Valensijos ir savarankiškai keliauti į Palmą, kur galėtų reikalauti grąžinti pinigus.“

REKLAMA
REKLAMA

Toliau „Ryanair“ teigia, kad keleiviams, kuriems teko grįžti į Santjagą, buvo suteikta nakvynė ir jie buvo informuoti apie galimybę nemokamai pakeisti skrydį arba susigrąžinti visus pinigus.

Aviakompanija priduria „nuoširdžiai atsiprašanti keleivių už visus nepatogumus, patirtus dėl šių, su oro sąlygomis susijusių trikdžių ir atšaukto skrydžio“.

Ši versija nesutampa su keleivių teigimu apie nepraneštą skrydžio atšaukimą. Jie manė, kad bus bandoma skristi atgal į Palmą. Be to, jie nežinojo, kad lėktuvas galiausiai sugrįš į Santjagą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų