Šiuo automobiliu į mokyklą keliavo vaikai. Vairuotojas neturėjo gero pasiteisinimo - padanga buvo tokia gumbuota, kad jis net negalėjo sakyti, kad apie tai nežino. Visa padangos sienelė buvo nusėta oro burbulais, kai kurie iš jų atrodė taip, tarsi ketintų tuoj pat susprogti. Ir tai iš tikrųjų galėjo įvykti.
Tokie burbulai atsiranda dėl mechaninių pažeidimų. Padangos yra gaminamos iš kelių sluoksnių. Kuomet vidinis sluoksnis yra kaip nors pažeidžiamas, oras prasibrauna iki plonesnio išorinio gumos sluoksnio ir jį plėšia nuo vidinės padangos konstrukcijos. Taip įprastai atsiranda vienas burbulas.
Vienas gumbas padangos šone gali atsirasti po stipraus kontakto. Pavyzdžiui, po smūgio į aštrią asfalto duobės atbrailą ar kokį nors šaligatvio bortelį. Su tokia padanga važinėti jokiu būdu negalima - ji iš tikrųjų gali sprogti bet kuriuo metu. O ką jau kalbėti apie tokius didžiulius pažeidimus, kokius matote nuotraukoje viršuje.
Tokie mechaniniai pažeidimai iš tikrųjų yra neįprasti. Juos galėjo sukelti važiavimas su tuščia padanga, kas visada yra labai prasta mintis, nebent naudojamos tam pritaikytos padangos (žymimos „Run-flat“ vardu). Taigi, Derbio policija pasirūpino, kad vairuotojas skubėtų tiesiai į padangų centrą, kur pažeista padanga buvo pakeista.
Svetainėje TireRack.com teigiama, kad tokie pažeidimai (vis tiek - įprastai tik vienas guzas) gali atsirasti ir dėl gamintojo defektų. Dažnai taip nutinka su pačiomis pigiausiomis padangomis, kurių gamintojai nesirūpina kokybe ir saugumo bandymais. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl reikėtų pirkti padangas nors su kokia nors pardavėjo garantija. Guzais ir burbulais išmuštos padangos yra neremontuotinos.
Šaltinis: technologijos.lt