Pokalbius transkribavę darbuotojai tikino nežinoję, kur buvo padaryti šie įrašai ir kaip jie buvo gauti. Anot jų, jie tik klausė įrašus „Facebook“ naudotojų pokalbių, kartais nešvankaus turinio, bet nežinojo, kam bendrovei to reikia, o kai kurie iš jų jautė, kad jų darbas gali būti neetiškas.
„Facebook“ pripažino, jog pokalbiai buvo transkribuojami, ir agentūrai „Bloomberg“ atsiųstame pranešime nurodė, jog tai buvo daroma naudotojams leidus. Tačiau tokia veikla vis dėlto buvo nutraukta.
„Kaip „Apple“ ir „Google“, prieš daugiau nei savaitę sustabdėme garso įrašų transkribavimą, kurį vykdė žmonės“, – pareiškė bendrovė.
„Facebook“ pažymėjo, jog naudotojai, kurių pranešimai buvo perklausomi, „Facebook“ susirašinėjimo ir pokalbių programėlėje „Messenger“ buvo pasirinkę nuostatą, pagal kurią leido transkribuoti savo balso pranešimus.
Rangovai savo ruožtu tikrino, ar „Facebook“ dirbtinis intelektas teisingai interpretuoja anoniminius pranešimus.
„Amazon“, „Apple“ ir „Google“, kurios visos rinkoje yra pasiūliusius balso asistentus, kiek anksčiau pripažino, jog rinko pokalbių įrašus, siekdamos tobulinti savo produktus.
„Apple“ ir „Google“ pastarosiomis savaitėmis pranešė, jog atsisakė šios praktikos. Tuo tarpu „Amazon“ naudotojams suteikia galimybę neleisti, kad „Alexa“ – bendrovės balso asistente „Echo“ įdiegtas dirbtinis intelektas – rinktų jų balso įrašus.