„Dideli paskyrų, kurios atrodo valdomos nepilnamečių, tinklai atvirai reklamuoja parduodamą pačių sukurtą seksualinio vaikų išnaudojimo medžiagą“, – teigė šio JAV universiteto Kibernetinės politikos centro tyrėjai.
„Instagram“ šiuo metu yra šių tinklų pagrindinė platforma, turinti tokias funkcijas kaip rekomendacijų algoritmai ir tiesioginės žinutės, padedančios užtikrinti pirkėjų ir pardavėjų ryšį“, – pridūrė jie.
Stanfordo tyrėjai taip pat pastebėjo, kad šiame socialiniame tinkle plinta vaizdo įrašai su zoofilijos ir savęs žalojimo elementais.
„Už tam tikrą kainą su vaikais galima susitikti ir asmeniškai“, – teigiama ataskaitoje.
Socialinių tinklų milžinė „Meta“, „Instagram“ patronuojančioji bendrovė, neatsakė į naujienų agentūros AFP prašymą pakomentuoti šią ataskaitą.
Anot „The Wall Street Journal“, „Meta“ pripažino, kad jos saugumo tarnybose yra problemų, ir pareiškė sukūrusi darbo grupę iškeltoms problemoms spręsti.
Praėjusių metų kovo mėnesį pensijų ir investiciniai fondai pateikė skundą prieš „Meta“ dėl to, kad ji nereaguoja į prekybos žmonėmis ir vaikų seksualinio išnaudojimo vaizdus savo platformose.