Šia partneryste „eBay“ ir „Žalgiris“ kuria bendradarbiavimo potencialą ir suteikia MVĮ išteklių bei įgūdžių, reikalingų konkuruoti ir sėkmingai veikti pasaulinėje arenoje bei plėsti savo verslą visame pasaulyje naudojantis „eBay“.
„eBay“ džiaugiasi galėdama bendradarbiauti su Kauno „Žalgiriu“ ir padėti Baltijos regiono MVĮ plėsti savo veiklą pasauliniu mastu“, – sakė Vidmay Naini, „eBay“ besivystančių pasaulio rinkų generalinis direktorius. –„eBay“, turinti 132 milijonus pirkėjų visame pasaulyje 190 rinkų, suteikia galimybę vietos MVĮ plėtoti savo verslą visame pasaulyje. Norime ir toliau investuoti Baltijos šalyse, pardavėjai ir aš nekantriai laukiame bendradarbiavimo su „Žalgiriu“, kad paremtume regiono MVĮ augimą.“
Partnerystė apims įvairias iniciatyvas, įskaitant skaitmeninę kampaniją, kuriai atstovaus ir Kauno „Žalgirio“ krepšininkai Tomas Dimša ir Arnas Butkevičius, reklamines vietas arenoje ir bendrą „Žalgirio“ sirgalių raginimą prisijungti prie unikalios „eBay“ augimo programos.
Ši programa suteikia vietos įmonėms, atitinkančioms tam tikrus kriterijus, daugybę privalumų, įskaitant nemokamą prekių skelbimą „eBay“ per pirmuosius 3 mėnesius, asmeninius mokymus, nuolaidas ir kt.
„Žalgiris“ džiaugiasi galėdamas pranešti apie partnerystę su „eBay“. Ne kartą teigėme, kad mūsų tikslas – dirbti su pasaulinio lygio prekių ženklais, ir ši partnerystė tai tik įrodo. Tikime bendradarbiavimu, kuris turi daug potencialo padėti Baltijos regiono MVĮ augimui. „Žalgiris“ turi daug gerbėjų ne tik Lietuvoje, bet ir yra palaikomas Latvijoje bei Estijoje, todėl mūsų tikslas – suteikti platformą, kuri įgalintų verslą ir skatintų inovacijas“, – sakė Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas.
Šios partnerystės tikslas – skatinti regiono ekonominį augimą, padedant vietos MVĮ plėsti verslą už regiono ribų ir patekti į pasaulinę rinką. „eBay“ patirtis elektroninės prekybos srityje kartu su „Žalgirio“ aistra remti vietos verslo ekosistemą leis įmonėms augti ir sėkmingai veikti skaitmeniniame amžiuje.