Lenktynių savaitgalis susideda iš dviejų treniruočių, dviejų kvalifikacinių važiavimų bei dvejų varžybų. Penktadienio pirmojoje treniruotėje J. Karklys buvo vienas greičiausių, užfiksuodamas trečiąjį rezultatą.
Tuo metu dėl startinių pozicijų lenktynėms sportininkai kovoja 20-ies minučių kvalifikaciniame važiavime. Pirmoje kvalifikacijoje Lietuvos atstovas demonstravo aukštą tempą, tačiau varžovo lenkimas greitajame rate sutrukdė patekti tarp trijų greičiausių lenktynininkų.
Pirmąsias lenktynes J. Karklys pradėjo iš 6-osios vietos ir pusę distancijos važiavo paskui dėl trečiosios pozicijos besikaunančius sportininkus. Visgi įveikus 12-a ratų J. Karkliui iškilo problemų su greitu padangų dilimu ir „NordPass“ komandos spalvomis padabintas „Hyundai i30 N TCR“ prarado tempą.
„Iš pradžių viskas klostėsi tikrai neblogai ir buvo galima pakovoti dėl penktos, ketvirtos ar net trečios vietos, tačiau reguliuodami automobilį neįvertinom, kaip greitai gali sudilti „Yokohama“ padangos“, – po varžybų mintimis dalijosi J. Karklys. – Praėjus maždaug pusei lenktynių distancijos tiesiog nebegalėjau laikyti didesnio tempo, nes kiekviename rate jaučiau, kad darosi vis sunkiau išlaikyti automobilį ant kelio. Likus trims ratams priekinė kairė padanga tiesiog plyšo ir galvojau, kad net nepasieksiu finišo“.
Į pirmąjį finišą lenktynininkas iš Lietuvos atriedėjo aštuntoje vietoje, tik pačioje varžybų pabaigoje praleidęs du sportininkus.
Sekmadienį vyko antrasis kvalifikacijos važiavimas ir antrosios lenktynės. Kvalifikacija buvo sustabdyta raudona vėliava dėl sugedusio automobilio, o po važiavimo pratęsimo pradėjo lyti. J. Karklys spėjo pravažiuoti tik keturis ratus su senų padangų komplektu ir nespėjo užfiksuoti greitojo rato. Tai leido parodyti tik devintąjį rezultatą.
„Per sekmadienio kvalifikaciją atrodė pavyks parodyt gerą tempą, tačiau kortos sukrito ne pagal planą ir teko startuoti iš rikiuotės vidurio. Matėme, kad artėja lietus, bet neplanavome, kad bus parodyta raudona vėliava ir teks restartuoti jau per lietų. Gaila, tačiau kartais atsitinka ir taip“, – kalbėjo J. Karklys.
Antrosiose lenktynėse po starto lietuvis pakilo dviem pozicijomis aukščiau iki septintosios vietos, o po kurio laiko pasinaudojęs varžovų susidūrimu pakilo į šeštąją ir sėkmingai finišavo atitrūkęs nuo už nugaros likusių varžovų.
„Šios varžybos buvo kur kas geresnės. Sureguliavome automobilį labiau konservatyvesniam padangų dėvėjimuisi ir tai pasiteisino. Žinoma, iš pat pradžių buvo sunku palaikyti labai didelį tempą, tačiau sutaupytos padangos po to leido būti greitam“, – pridūrė J. Karklys.
Abi lenktynes laimėjo Vokietijos sportininkas Luca Engstleris, atstovaujantis „Hyundai“ gamintoją.
Kitas „ADAC TCR Germany“ etapas vyks „Formulės-1“ trasoje Austrijoje „Red Bull Ring“ birželio 11-13 dienomis.