„Pačioj pradžioj klydau naviguodamas, nors važiuoti sekėsi tikrai gerai. Vėliau susidraugavau su kelio knyga ir prisivijau savo pagrindinius konkurentus. Jau atrodė viskas bus gerai, bet likus 50 km iki finišo, kritau kopose. Nesusižeidžiau, bet pagalvojau, kad į mane kitas mocas atsitrenkė, bet pasirodo liemenės oro pagalvės išsiskleidė. Neturėjau kada laukt, tai važiavau kokias 15 minučių su tokia išsipūtusia. Kaip koks robotas, nes varžė judesius, negalėjau nei kaklo, nei rankų normaliai judinti ir lankstyti. Tad praradau dar 3 minutes. Diena buvo labai ilga, pagaliau pajaučiau, kad raumenys gavo darbo“, – svarstė sportininkas.
Lyderis M.Gerini, lietuvio manymu, greičiausiai praleido kelio tašką, todėl gali būti, kad gaus baudą. Tai paaiškės tik vakare. Arūnas taip pat gali gauti baudą dėl greičio viršijimo.
„Pastebėjau, kad viršijau greitį tik po kurio laiko, nes motociklo aparatas nepypsėjo. Paprastai, kai yra greičio viršijimo rizika, aparatas labai garsiai pypsi ir praneša apie tai. Tik vėliau kelio knygoje pamačiau, kad buvo greičio ribojimas. Po to kai kritau, šiek tiek atsilikau ir mane pasivijo keturračiai ir automobiliai. Buvo labai daug dulkių, tai kelio knygos ir nurodytų greičio ribojimų visiškai nesimatė. Kol atvažiavau iki bivuako, tai sušalau, reik eit sušilti ir pailsėti“, – sakė lenktynininkas.
Nuo vienišių lyderio preliminariais duomenimis lietuvis atsiliko 8 min 47 sek. Po penkių dienų vienišių klasėje Arūnas yra antras, nuo to paties Gerini atsilieka 7 min 14 sek. Bendroje motociklų įskaitoje #ZigmasDakarteam lenktynininkas yra 31 vietoje.