• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Priešpaskutinė Maroko ralio diena „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkui pametėjo seniai sutiktų iššūkių – didžiąją dalį greičio ruožo Antanas Kanopkinas turėjo važiuoti su tuščia padanga. Tačiau, nepaisant iškilusių sunkumų, lenktynininkas sėkmingai pasiekė finišą ir jau ruošiasi paskutiniam šio ralio etapui.

Priešpaskutinė Maroko ralio diena „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkui pametėjo seniai sutiktų iššūkių – didžiąją dalį greičio ruožo Antanas Kanopkinas turėjo važiuoti su tuščia padanga. Tačiau, nepaisant iškilusių sunkumų, lenktynininkas sėkmingai pasiekė finišą ir jau ruošiasi paskutiniam šio ralio etapui.

REKLAMA

„Diena prasidėjo puikiai – vis vienas ar kitas motociklas aplenkdavo ir rodydavo kelią, bet maždaug penkiasdešimtame kilometre daugelis jų paklydo, o aš lygiai taip pat. Negana to, beklaidžiojant pradūriau padangą. Iki finišo buvo likę dar 250 kilometrų ir visus juos važiavau su pradurta padanga. Tai kainavo daug jėgų, nervų ir, žinoma, prarasto laiko“, – po ilgos ir varginančios dienos kalbėjo A. Kanopkinas.

Sportininkas taip pat pasakojo, kad trasoje pastebėjo degantį motociklą ir sustojo pagelbėti: „Bandžiau gesinti ugnį užpildamas ją smėliu, pakeltu iš po ratų. Praradau laiko ir čia, bet už tas minutes bandysiu gauti kompensaciją. Diena buvo sunki, bet nenuleidžiam rankų: nuotaikos puikios, mes gyvi ir sveiki, keturratis irgi dar važiuoja, o tai yra labai gerai.“

Penktadienį dalyviai vėl turės įveikti beveik 400 kilometrų, kurių 273 sudarys greičio ruožas. Šį kartą jis bus sudarytas pagrinde iš žvyrkelių ir apie 20 procentų jo sudarys smėlis. Pagal preliminarius rezultatus, po ketvirtojo greičio ruožo A. Kanopkinas vos aštuoniomis minutėmis atsilieka nuo klasės lyderio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų