Iš antrosios pozicijos startavęs „Teltonika Racing“ komandos ekipažas šį kartą nusprendė pasaugoti automobilio padangas ir dėl to kiek sumažino tempą, tačiau net ir tokia konservatyvi strategija nesutrukdė Vaidotui Žalai ir Paulo Fiuzai finišuoti pirmajame dešimtuke.
„Vienintelę padangą pramušėm nuvažiavę apie 15 kilometrų. Po starto buvo daug akmenų, o mes buvome pasirinkę gal kiek per žemą slėgį, todėl iš pradžių tikrai turėjom problemų. Nepasitikint padangomis sumažėjo ir noras spausti akceleratorių iki dugno. Visus akmeningus ruožus, galima sakyt, prašliaužėm, bet kažkiek atsigriebėm antroje greičio ruožo dalyje“, – po finišo kalbėjo lenktynininkas.
Nenorėjo vėl laukti sunkvežimio
V. Žala pripažįsta, kad buvo nesmagu matyti, kaip juos lenkia kiti ekipažai, tačiau rizikuoti vis tiek nesiryžo. Abiem su P. Fiuza labai nesinorėjo vėl netekti trijų ratų ir dar kartą ilgoms valandoms įstrigti trasoje laukiant techninės pagalbos sunkvežimio. Tempą ekipažas padidino tik antroje greičio ruožo dalyje, kuomet akmenis pakeitė smėlis.
„Šiandien taikėme konservatyvią strategiją. Pagrindinis tikslas buvo kažkaip įveikti tuos akmeningus ruožus ir pasiekti finišą. Aišku, rezultatas visuomet gali būti geresnis, bet bent jau dienos planą įgyvendinom – finišą pasiekėm sėkmingai“, – sakė sportininkas.
„Teltonika Racing“ ekipažą po finišo garsiomis skanduotėmis pasitiko gausus lietuvių sirgalių būrys. Anot V. Žalos, toks energingas palaikymas – geriausia motyvacija ruošiantis dar likusioms Dakaro dienoms.
„Šiandien nesijaučiu vertas tokio karšto palaikymo, nes diena nebuvo kažkuo išskirtinė. Bet matant sirgalius susidaro įspūdis, kad ir vėl vos nelaimėjom greičio ruožo. Toks sutikimas tikrai pakėlė nuotaiką“, – komandos gerbėjų poelgį įvertino lenktynininkas.
Nauja trasa pažįstamoje aplinkoje
Dakaro ekipažams Saudo Arabijos sostinės Rijado apylinkės yra gerai pažįstamos – nuo 2020-ųjų ralio maratono dalyviai čia lankosi jau ketvirtąjį kartą. Organizatoriai šį kartą parengė naują 346 kilometrų ilgio trasą, kurioje po akmeningų kalnų tarpeklių sekė atviros smėlio lygumos ir kopų grandinės.
Aštuntąjį greičio ruožą laimėjo „Prodrive Hunter“ visureigį vairuojantis Sebastienas Loebas. Ispanas tik kiek daugiau nei dviem minutėmis aplenkė antroje vietoje likusį „Toyota“ komandos atstovą Nasserą Al-Attiyah. Trečias liko penkių minučių baudą už greičio viršijimą 30 km/val. zonoje gavęs hibridinį „Audi“ visureigį vairuojantis Carlosas Sainzas.