• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
    A grupė Birželio 14 d., penktadienis
    GER 5 SCO 1
    A grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    HUN 1 SUI 3
    B grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    ESP 3 CRO 0
    B grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    ITA 2 ALB 1
    D grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    POL 1 NED 2
    C grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    SLO 1 DEN 1
    C grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    SRB 0 ENG 1
    E grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    ROU 3 UKR 0
    E grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    BEL 0 SVK 1
    D grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    AUT 0 FRA 1
    F grupė Birželio 18 d., antradienis
    TUR 3 GEO 1
    F grupė Birželio 18 d., antradienis
    POR 2 CZE 1
    B grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    CRO 2 ALB 2
    A grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    GER 2 HUN 0
    A grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    SCO 1 SUI 1
    C grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    SLO 1 SRB 1
    C grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    DEN 1 ENG 1
    B grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    ESP 1 ITA 0
    E grupė Birželio 21 d., penktadienis
    SVK 1 UKR 2
    D grupė Birželio 21 d., penktadienis
    POL 1 AUT 3
    D grupė Birželio 21 d., penktadienis
    NED 0 FRA 0
    F grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    GEO 1 CZE 1
    F grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    TUR 0 POR 3
    E grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    BEL 2 ROU 0
    A grupė Birželio 23 d., sekmadienis
    SCO 0 HUN 1
    A grupė Birželio 23 d., sekmadienis
    SUI 1 GER 1
    B grupė Birželio 24 d., pirmadienis
    ALB 0 ESP 1
    B grupė Birželio 24 d., pirmadienis
    CRO 1 ITA 1
    D grupė Birželio 25 d., antradienis
    FRA 1 POL 1
    D grupė Birželio 25 d., antradienis
    NED 2 AUT 3
    C grupė Birželio 25 d., antradienis
    DEN 0 SRB 0
    C grupė Birželio 25 d., antradienis
    ENG 0 SLO 0
    E grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    UKR 0 BEL 0
    E grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    SVK 1 ROU 1
    F grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    CZE 1 TUR 2
    F grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    GEO 2 POR 0
    Birželio 29 d., šeštadienis
    SUI 2 ITA 0
    Birželio 29 d., šeštadienis
    GER 2 DEN 0
    Birželio 30 d., sekmadienis
    ENG 2 SVK 1
    Birželio 30 d., sekmadienis
    ESP 4 GEO 1
    Liepos 1 d., pirmadienis
    FRA 1 BEL 0
    Liepos 1 d., pirmadienis
    POR 1 SLO 0
    Liepos 2 d., antradienis
    ROU 0 NED 3
    Liepos 2 d., antradienis
    AUT 1 TUR 2
    Liepos 5 d., penktadienis
    ESP GER 18:40
    Liepos 5 d., penktadienis
    POR FRA 21:40
    Liepos 6 d., šeštadienis
    ENG SUI 18:40
    Liepos 6 d., šeštadienis
    NED TUR 21:40
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gedimas nubraukė Vaidoto Žalos viltis siekti rezultato, tačiau nenumalšino noro varžytis su greičiausiais Dakaro lenktynininkais.

Gedimas nubraukė Vaidoto Žalos viltis siekti rezultato, tačiau nenumalšino noro varžytis su greičiausiais Dakaro lenktynininkais.

REKLAMA

Šiandien Dakaro dalyviai skynėsi kelią tarp akmenų link Al Ulos vedančioje trasoje ir ne visus čia lydėjo sėkmė.

„Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, neįpusėjus greičio ruožui jau nebeturėjo atsarginių ratų ir buvo priversti laukti pagalbos. Viltis šiemet pasivaržyti su greičiausiais automobilių įskaitos dalyviais galutinai nubraukė reduktoriaus gedimas.

V. Žalos ekipažas galiausiai nebaigė antrojo Dakaro etapo, nes tiesiog nebūtų spėję į laiko limitą. 

„Pasiėmė atsarginius ratus iš sunkvežimio ramiai spėjome nuvažiuoti gal 10 kilometrų ir tada ant priekinės dugno apsaugos tiesiog nukrito reduktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Nulūžo visi keturi tvirtinimo varžtai. Taip gavome darbo dar porai valandų, nes reikėjo nuimti pusašius, išimti priekinį reduktorių – tik tuomet galėjom judėti į priekį vien su galiniais varančiaisiais ratais. Nuvažiavome dar 20 kilometrų iki neutralizacijos zonos ir tapo aišku, kad nespėsime per nustatytą laiką įveikti trasos“, – įvykių eigą nupasakojo komandos pilotas.

REKLAMA

Problemos sekė viena kitą

Uždėję naują atsarginį ratą sportininkai skubėjo grįžti į trasą – tuomet dar turėjo visas galimybes įveikti trasą per organizatorių numatytą laiką. Visgi sprendžiant reduktoriaus problemą sugaištos valandos nepaliko „Teltonika Racing“ ekipažui realios galimybės užbaigti greičio ruožą iki numatytos laiko normos.

„Paskutinę, trečiąją, padangą prakirtome 100-ajame kilometre. Išėjo taip, kad su Guerlainu Chicherit sustojom maždaug netoli vienas kito – automobilius skyrė vos keli kilometrai. Abiem teko maždaug tris valandas laukti sunkvežimio.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmasis atvežė tik du ratus, kurių vieną užsidėjo pats G. Chicherit, o mums skirtą atidavėm, kad nuvežtų S. Loebui. Žinojom, kad po 10 minučių turi atvažiuoti kitas sunkvežimis: mes jau ir taip buvom sugaišę pernelyg daug laiko, bet galėjom padėt kitam ekipažui“, – kalbėjo V. Žala.

Iš neutralizacijos zonos V. Žala ir P. Fiuza pasuko tiesiai į Al Ulos prieigose įkurtą bivaką. Dabar ekipažas sieks lėkti į priekį kiekviename greičio ruože bei bandys geriaus susipažinti su automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pasikalbėjome su komanda ir dabar mūsų užduotis pasidarė pakankamai paprasta – kiekviename greičio ruože turime varyti iki galo ir pažiūrėti mūsų lygį, taip pat sukaupti patirties ir kilometrų su šiuo automobiliu. Nes akivaizdu, kad bendroje įskaitoje rezultatas jau mums nėra aktualus.

Bet turime dar 12 ruožų prieš akis, tad kiekviename iš jų reikai važiuoti maksimaliai greitai ir pasižiūrėti, kas iš to gaunasi. Kartu reikia dar daug darbo įdėti bei susipažinti tiek su padangomis, tiek su slėgiais ir su valdymo specifika“, – sakė V.Žala.

REKLAMA

Sunki dienai visai komandai

Sunkiai diena klostėsi visiems „Prodrive Hunter“ visureigius vairuojantiems lenktynininkams. Nuo pirmosios ralio maratono dienos įspūdingą tempą demonstravusiems prancūzams G. Chicherit ir S. Loebui taip pat teko stoti trasoje ir laukti atsarginių ratų. Orlando Terranova pirmadienį užėmė tik 40-ąją vietą. Pirmajame greičio ruože visi „Prodrive“ automobilių ekipažai pateko į pirmąjį šešetuką, todėl tokia keturguba nesėkmė komandai – itin skausminga.

REKLAMA

Po ilgo 150 kilometrų pravažiavimo iki antrojo greičio ruožo starto pirmadienį Dakaro dalyviai turėjo įveikti net 430 kilometrų ilgio trasą. Itin rimtas iššūkis laukė komandų šturmanų, kadangi siauriuose kalnų tarpekliuose pasirinktus netinkamą pravažiavimą dažniausiai tenka apsisukti ir važiuoti atgal. Didžiąją dalį pragariško greičio ruožo sudarė akmeningas gruntas.

Greičiausi antradienį buvo „Toyota“ komandos lenktynininkai: Nasseras Al-Attiyah finišavo pirmas, o nuo jo atsilikęs vos 14 sekundžių Erikas Van Loonas užėmė antrąją vietą. Priverstinis sustojimas laukiant padangų S. Loebui kainavo itin brangiai – nuo lyderio šiame greičio ruože prancūzas atsiliko beveik pusantros valandos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų