„Per paskutinius kelerius metus įvyko nemažai teigiamų pokyčių federacijos viduje, siekiame būti modernia bei šiuolaikiška organizacija. Dabartinis LFF logotipas buvo pristatytas dar 2009 metais, todėl natūralu, jog jis paseno ir atėjo laikas permainoms, todėl kartu su „UEFA Grow“ programa pradėjome dėlioti planus kaip šalia šių pokyčių galėtume atnaujinti ir LFF prekės ženklo įvaizdį“, – kalbėjo LFF generalinis sekretorius E. Stankevičius.
Logotipo kūrėjai – Didžiosios Britanijos specialistai
Logotipą sukurė Didžiosios Britanijos kūrybinė agentūra „Frame“. Kūrėjai atkreipė dėmesį, jog pagrindinė LFF misija – vystyti ir populiarinti futbolą ir norint tai daryti efektyviai, reikalingas tvirtas pagrindas. Skydas, šiuo atveju, ir simbolizuoja tvirtumą, bet kartu tai yra ir lietuviškumo simbolis. Kad logotipas būtų lengvai atpažįstamas ir siejamas su futbolo organizacija, naujame logotipe taip pat pavaizduoti tradiciniai futbolo bei LFF inicialai, o Lietuvos futbolo federacijos pavadinimas, kaip aukščiausias futbolo valdymo organas Lietuvoje, vaizduojamas viršuje. Pabrėžiant, jog LFF yra nacionalinė organizacija, virš skydo puikuojasi Lietuvos vėliava – tai atnaujintam logotipui pridės lietuvišką akcentą, kuris bus atpažįstamas tarptautiniu mastu.
„Naujasis Lietuvos futbolo federacijos identitetas yra tvirto proceso rezultatas, kuris buvo taikomas kitose Europos rinkose, tačiau vis dar nebuvo pritaikytas Lietuvos kontekste, – sakė nacionalinių asociacijų verslo vystymo koordinatorius Manuelis Ruessas. – Mes pradėjome procesą atlikdami nepriklausomą tyrimą su Lietuvos gyventojais, kuris parodė, kad futbolo sirgaliai ir gyventojai norėtų, jog LFF logotipas turėtų modernesnį įvaizdį.
Dabartinis logotipas buvo naudojamas nuo 2009 metų ir žmonės teigė, jog jis jau pasenęs ir tinkamai neatspindi kiek LFF ir Lietuvos futbolas žengė į priekį per pastaruosius metus. Taigi, naujo prekės ženklo tikslas buvo pademonstruoti profesionalumo, progreso ir kompetencijos lygį tiek LFF, tiek naujoje vaizdinėje tapatybėje.
Kūrybinis procesas buvo vykdomas per „UEFA Grow“ programą ir įtraukė bendradarbiavimą su tarptautiniais ekspertais bei kūrybine agentūra, su kuria UEFA dirbo vykdant aukšto lygio projektus ir anksčiau. Vis dėlto svarbu yra paminėti, kad LFF lyderiavo kūrybiniame procese ir svariai prisidėjo savo mintimis ir grįžtamuoju ryšiu. Mes suteikėme pagrindą, kompetenciją ir išteklius naujai tapatybei sukurti, tačiau originalios kūrybiškos idėjos kilo iš LFF ir viso procese dalyvavusio personalo. Visas prekės ženklo kūrimo procesas (taip pat ir kiti „UEFA Grow“ projektai, kuriuos rėmėme anksčiau) parodė, kad LFF iš tikrųjų yra moderni ir į priekį mąstanti organizacija“, – teigė M. Ruessas.
LFF prezidentas Tomas Danilevičius džiaugėsi sklandžiu bendradarbiavimu su „UEFA Grow“ programa. „Džiaugiamės galėdami pristatyti atnaujintą LFF logotipą. Šiame procese „UEFA Grow“ programos pagalba buvo labai svarbi – tiek konsultacine, tiek finansine prasme. Nuo pat pirmos dienos sulaukėme labai stipraus palaikymo ir pagalbos ir aktyvaus dalyvavimo visame procese. Kolegų iš UEFA patirtis ir mūsų idėjos padėjo pasiekti rezultatą, kuriuo visi esame patenkinti“, – sakė T. Danilevičius.