„Gėda prisipažinti, bet užbuksavom šiandien. Tokį gerą punktą užtaisė organizatoriai, tokį superinį, na kaip čia.. Ant keteros yra balkonas ir tas punktas ant to balkono, pirmą kartą užvažiavom ant keteros pagalvojom kaip čia taip nėra to punkto? Irmantas man sako į dešinę, į dešinę!
Galvoju, negali būti, ten yra tik tokia siaura vieta ir skardos. Nuvažiavome antrą kartą vėl bandyt, sakau, dabar truputį dešiniau reikia tos keteros važiuoti, pradėjau važiuoti ir vis tiek punkto nėra ir jau nežinau ką daryti. Sustojom ant keteros ir užbuksavome. Kol atsikasėme iš ten, kol išvažiavome, bet jau tada buvo principo reikalas, šovėm į tą balkoną ir pavyko iš ten išvažiuoti. Tai va, viskas gerai - kas baigiasi gerai. Desertui - ratą vieną prakirtom“, – finiše pasakojo Tomas Jančys, „Mediafon“ pilotas.
Šis Dakaras kaip niekada sudėtingas, kiekviena ralio diena tik įrodo, kodėl šios lenktynės yra vadinamos pačiomis sunkiausiomis varžybomis pasaulyje, ne tik sunkiai įveikiamos kopos, bet ir sudėtinga navigacija, dalyviams neleidžia atsipalaiduoti nei minutei.
„Navigacija tamsoje? Atrodo pradedame tapti šios srities profesionalais, beje išgelbėjome konkurentus, atidavėme savo diržą, jie dabar va keičiasi jį ir galės grįžti į finišą, tikiuosi 443 ekipažui bus viskas gerai“, – po naktinio finišo su šypsena įspūdžiais dalijosi Irmantas Bražiūnas, komandos šturmanas.
Penktą Dakaro ralio dieną organizatoriai paruošė tik iš smėlio ir kopų susidedančią trasą, lenktynininkams reikės įveikti 646 km, iš jų 374 km greičio ruožo.