Rossas Brawnas: „Pagrindinė problema – komandų ir kitų čempionato dalyvių pervažiavimai. Bet atsidūręs lenktynių trasos prieigose, tu jau gali būti pilnai autonomiškas. Mes galime užtikrinti komandoms visiškai uždarą aplinką, jei ekipos atskrenda čarteriniais reisais, o mes stebėsime, kad visi atliktų koronaviruso testus, kad viskas būtų švaru ir nebūtų jokios rizikos.
Lenktynės be žiūrovų – tai ne labai gerai, bet vis tiek geriau, jei nevyktų niekas. Reikia suprasti, jog milijonai F-1 sirgalių dabar sėdi namuose. Daugelis iš jų yra izoliuoti ir jei esant tokia sudėtingai situacijai, mes galėtumėm jiems sugrąžinti lenktynes, tai jiems suteiktumėm džiaugsmo ir mums tai taptų dideliu bonusu. Bet kartu mes negalime niekuo rizikuoti.
Mes svarstome variantus, kad sezonas prasidėtų kuo anksčiau – su galimybe jį nepertraukiamai tęsti. Nėra prasmės pradėti sezoną, jei po to vėl tektų daryti pauzę. Greičiausiai, kad jis prasidės Europoje. Gali būti, jog pirmosios lenktynės vyks be žiūrovų. Mes išanalizavome visą logistiką ir manome, jog galėsime surengti 18-19 etapų, jei pradėsime liepą.
Pagal reglamentą, pakanka 8 lenktynių, kad pasaulio čempionatas įvyktų. Aštuonis etapus mes galime surengti net ir tuo atveju, jei sezonas prasidėtų spalio mėnesį.
Jei startuosime liepos pradžioje, tai galėsime surengti 19 etapų. Tai bus sudėtinga, bet dirbant pagal schemą trys varžybos paeiliui, viena savaitė poilsio ir vėl trys lenktynės – tai visai įmanoma.
Mes galime kai kuriuos savaitgalius sutrumpinti iki dviejų dienų, kad būtų palengvinti logistiniai sprendimai. Pavyzdžiui, Kinijos GP etapas tikrai būtų dviejų dienų, kad mes galėtumėm jį surengti ir suspėti į kitą etapą...“
Prieš keletą dienų buvo atšauktos ir lenktynės Kanadoje, tad pirmojo sezono etapo estafetė perduodama Prancūzijai. Paul Ricard trasoje varžybas kol kas planuojama surengti birželio 28 dieną.