Nors susirašymo metu greičio ruožai atrodė itin klastingi, varžybų dieną vidutinis ekipažo greitis buvo didesnis nei tikėjosi. Pavojingų atkarpų visgi pasitaikė, tačiau pirmąją dieną komanda užbaigė be didesnių nuotykių. Kliudė šieno ryšulį, tačiau kėbulo pažeidimai – tik kosmetiniai.
Pajuto ilgos pertraukos poveikį
Įveikęs pusę šeštadienio, birželio 11-osios, greičio ruožų V. Žala pasakojo, kad naujasis automobilis suderintas gerai ir jokių techninių nesklandumų nekilo. Daug labiau pasijuto be klasikinio ralio praleistas laikas. Anot lenktynininko, tai geras priminimas, kad įgūdžius reikia nuolatos tobulinti.
„Įgūdžiai šiek tiek aprūdiję ir dėl to net truputį pikta šiandien buvo. Akivaizdu, kad norėdamas būti greitas tokio lygio varžybose turi nuvažiuoti daugiau kilometrų. Tai geras priminimas man, kad ant sofos pernelyg ilgai užsisėdėti negalima – reikia reguliariai kažkur dalyvauti“, – kalbėjo sportininkas.
Prieš šį startą Lenkijoje paskutinį kartą klasikinio ralio varžybose V. Žala dalyvavo dar 2021 spalį. Zarasų ralyje tuomet vairavo anksčiau turėtą senesnės kartos „Škoda Fabia R5“ bolidą.
Spaudė net ir siaurose atkarpose
Greičio, anot V. Žalos, šių metų „Rally Poland“ etapo trasose tikrai netrūko. Žvyro danga ir reljefas šiek tiek primena Lietuvą, tačiau greičio ruožai visiškai kitokie: atskiros atkarpos – itin siauros ir reikalauja ypatingo tikslumo. O pristabdyti tokiuose ruožuose negalėjo, kadangi konkurencija Europos ralio čempionate – didžiulė.
„Mane tai tikrai nustebino. Prieš atvykdamas čia dar peržiūrėjau dalyvių sąrašą ir jame nemačiau labai žinomų pavardžių, todėl nesitikėjau, kad čia bus tiek pasiutėlių. O paaiškėjo, kad net norint išsilaikyti dešimtuke, tikrai reikia įdėti nemažai pastangų. Iš visos Europos susirinkę jauni vyrukai priverčia spausti iš savęs maksimumą“, – apie varžybų lygį pasakojo jis.
V. Žalai prioritetu išlieka vieta pirmajame „Rally Poland“ ekipažų dešimtuke. Anot jo, komanda nusiteikusi rimtai, tačiau tuo pat metu šias varžybas vertina kaip pasiruošimą būsimiems startams.