„Sky F1“ komentatorius Davidas Croftas, remdamasis savo šaltiniais, pažymėjo, kad „Mercedes“ yra linkę atsisakyti galimybės teikti apeliaciją, nes nemato galimybių įtikinti FIA paskirtą tarybą, jog pati FIA nusižengė taisyklėms.
Visgi, kai kurie teisininkai dar ragina „Mercedes“ nenuleisti rankų. Jų teigimu, komanda turi pagrindo apeliacijai.
„FIA, atsakydama į „Mercedes“ protestą, pareiškė, kad 15.3 punktas leidžia lenktynių direktoriui priimti galutinius sprendimus dėl saugos automobilio kontrolės ir tai neva yra svarbesnis punktas nei 48.12, reglamentuojantis saugos automobilio procedūras. Tokia interpretacija kelia abejonių, o panašus precedentas jau buvo 2020 m. Eifelio „Grand Prix“ lenktynėse. Tada Michaelas Masi pareiškė, kad pagal taisykles yra privaloma leisti ratus susigrąžinti visiems atsilikusiems pilotams“, - „Racefans“ sakė sporto teisės specialistas Nicholas Bamberis.
Panašiai kalbėjo ir teisininkas Duncanas Bagshaw: „Mercedes“ turi labai rimtų argumentų pateikti apeliaciją. Aš suprantu, kad visi norėjo, jog lenktynės nesibaigtų paskui saugos automobilį, bet taisyklės šiuo atveju yra labai aiškios. Visi atsilikę pilotai turėjo gauti teisę susigrąžinti prarastą ratą, bet lenktynių direktorius tai leido padaryti tik daliai pilotų“.
Taip pat internete jau pasklido peticija, kuria reikalaujama pakeisti Abu Dabio GP lenktynių rezultatus ir paskelbti L.Hamiltoną laimėtoju. Tiesa, ji kol kas nesulaukė didelio populiarumo – trečiadienio rytą ją tebuvo pasirašę mažiau nei 15 tūkst. žmonių.