Tiesa, šis pamaišymas daugiau įtakos padarė organizatoriams, o kai kuriems dalyviams galbūt išeis į naudą. Vietoj maratoninio bivako po finišo sportininkai patraukė link to, kuriame jų laukia komandos nariai – dėl patvinusios numatytosios sportininkų vietos organizatoriai atšaukė maratoną. „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos pilotas Benediktas Vanagas sako, kad nors šiuo sprendimu daugelis sportininkų džiaugiasi, jo komandai tai iš esmės nieko nepakeitė, nes maratonui buvo pasiruošę tinkamai.
Lenktynininkas pasakojo, kad šiandien greičio ruožas buvo labai greitas ir svarstė, jog praėjusių metų „Toyota Hilux“ su juo būtų susitvarkiusi geriau: „Prieš tai buvusiam automobiliui šis greičio ruožas būtų tikrai tikęs labiau. Tai tik parodo, kad greičio ruožai yra labai įvairūs ir nebūtinai visi patobulinimai visada padaro automobilį geresniu.“
Legendos statusą Dakaro ralyje turintis vairuotojas pasakojo, kad daugiau nei 200 kilometrų greičio ruožo buvo tiesiosios, kuriose buvo galima važiuoti maksimaliu greičiau. Po modifikacijų „Toyota GR DKR Hilux“ maksimalus greitis tapo šiek tiek mažesnis ir šiandien ekipažas tiesiosiose galėjo važiuoti vos didesniu nei 160 km/val. greičiu.
„Jaučiam, kad kažkiek pralošėm dėl maksimalaus greičio nebuvimo, bet viskas gerai“, – po finišo kalbėjo B. Vanagas, preliminariais duomenimis parodęs greičiausią trasos įveikimo laiką tarp lietuvių automobilių klasėje.
Šiandien pirma diena, kai organizatoriai dalyviams nepagailėjo kopų. „Toyota Gazoo Racing Baltics“ lenktynininkas sakė, kad su jomis tvarkytis nebuvo sunku, bet jų pasitaikė įvairių: „Buvo vietomis labai greitos, o vietomis labai techniškos, palaužytos kopos. Tose vietose vis krisdavom nuo jų įvairiais būdais. Galima sakyti, kad kopos šiandien dar buvo pakankamai nedidelės, bet techniškos. Ypatingai paskutiniame greičio ruožo trečdalyje.“
Po finišo ekipažas, pagal pakeistą pervažiavimo maršrutą, patraukė link bivako, iki kurio beveik trys šimtai kilometrų.
Rytoj dalyvių laukia 255 įskaitiniai kilometrai ir 381 km pervažiavimų. Pasak organizatorių, trasoje vėl dominuos smėlis, o antroji greičio ruožo dalis turėtų būti mažiau techniška ir labiau greita. Taip pat laukia iššūkis ir šturmanams, mat trasoje turėtų būti daug sankryžų ir kitų apsunkinančių navigaciją elementų.