Elektriniai automobiliai vis dažniau įvardijami kaip transporto ateitis. „Street“ klasėje Kęstutis Fedirka triumfavo su „Tesla“ automobiliu.
Tiesa, šiemet „drag‘as“ turėjo nesklandumų. Prasidėjus lemiamoms kovoms sugriuvo laiko matavimo sistema, o lenktynių pratęsimui būtų reikėję papildomų 58 važiavimų.
Deja, tai kainuotų papildomas 2,5 valandos, o tokios prabangos organizatoriai sau negali leisti.
Vis tik K. Fedirka išlieka džiugus po iškovoto trofėjaus ir portalui tv3.lt plačiau papasakojo apie elektrinio automobilio proveržį.
Daugelis įvardijo, kad „drag‘e“ esminis momentas yra startas. Vis tik Jūs turite ir savo pastebėjimų.
Čia yra lenktynės ne kas greičiau, o kas tiksliau pagal laiką. Tai yra įdirbis per daug metų. Gali pasisekti, prasčiau „traukiantis“ automobilis aplenkti, nes yra kaip loterija, šimtosios sekundės dalys. Pusė sėkmės sudaro, sakyčiau.
Nugalėjote su elektromobiliu „Tesla“. Kuo tai skirtinga patirtis „drag‘e“?
Elektriniame automobilyje yra mažiau paklaidų starto metu. Vidaus degimo variklyje – kitoks startas. Pirma akseleruojama ir atleidžiamas stabdys, o čia tiesiog spaudi „gazą“.
Kaip vertinate šį laimėjimą?
Turiu jau gal 30 apdovanojimų, pirma gal buvo geriausia. Sugedo matavimo įranga, buvau nuėjęs iki pirmos-trečios vietos, finalų. Tada laimėjimas būtų saldesnis. Dabar nugalėjau pagal kvalifikaciją. Vis tik tai nėra taip lengva padaryti.
Kokias klaidas dažniausiai daro pradedantieji „drag‘e“?
Šiandien buvo atvažiavęs „McLaren“. Automobilis geras, bet padangos – pigios. Ypač, kai automobilis varomas galu, tai padangos yra esminės. Žinoma, ne visi supranta, kad yra laiko limitai, negalima visada spausti „gazą“ iki dugno. Jei per greitas būsi, gali irgi nelaimėti.
Ar daug yra psichologinių žaidimų šiame sporte?
Psichologinis dalykas dažniau būna su pačiu savimi. Kad ne per vėlai, ne per anksti išvažiuotum. Galvoji sekančiose varžybose tikrai taip nebedarysiu, bet tada išvažiuoji labai vėlai.