Dar 2019 metais kalbėta apie tai, kad sekami vartotojų duomenys, kurie galėtų leisti suvokti jų elgesį.
Jau 2020-ųjų metų pagrindinis uždavinys bus šią statistiką paversti reikšmingomis įžvalgomis. Tokiu būdu stengiamasi sukurti autentiškus ir ilgalaikius santykius su vartotojais.
Dabar į vartotojų poreikius atsižvelgiama vis labiau.
Penkios pagrindinės tendencijos, kurios išpildys vartotojų poreikius artimiausiu metu:
1. Balso technologija bus vis plačiau naudojama išmaniems garsiakalbiams ir prilygs vizualioms paieškų galimybėms.
2. Google liks dominuojančia paieškų platforma, bet nemaža dalis vartotojų gali pasirinkti ir kitas alternatyvas.
3. Tradicinė televizija praras nemažai žiūrovų. Išaugs įvairių platformų, tokių, kaip „Netflix“ ar „Hulu“ įtaka.
4. Televizija privalės pergalvoti savo strategijas ir prisitaikyti prie žiūrovo.
5. Socialinis tinklas „Facebook“ praras savo vartotojų bazę, o kitos platformos privalės tuo pasinaudoti.