Ekonomikos komiteto narys konservatorius Jurgis Razma Seime registravo tokią Kelių įstatymo pataisą. Jis siūlo direkcijos darbuotojus be konkurso perkelti į naują įmonę.
Pasak jo, taip būtų išsklaidyti įtarimai, kad Seimo kadencijos pabaigoje vykstanti pertvarka gali būti susijusi su ketinimais įdarbinti kai kuriuos dabartinius politikus ar politinio pasitikėjimo pareigūnus.
Seime svarstant pataisas dėl direkcijos pertvarkos, opozicija nuolat pabrėždavo, kad taip siekiama nuversti direkcijos vadovą Vitalijų Andrejevą, kuris pradėjo vadovauti susisiekimo ministru dirbant Rokui Masiuliui.
Susisiekimo ministerija yra pradėjusi tyrimą dėl V. Andrejevo atsakomybės panaudojant keliams skirtas lėšas.
Kelių direkcija po pertvarkos būtų įtraukta į nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių sąrašą.
Vyriausybė 2018 metais buvo pritarusi valstybės įmonių pertvarkos planui, numatančiam, Lietuvos oro uostų, „Oro navigacijos“, Klaipėdos uosto direkcijos, Vidaus vandens kelių direkcijos ir „Kelių priežiūros“ ir kai kurių kitų ministerijų kuruojamų įstaigų pertvarkymą. Automobilių kelių direkcijos tarp jų nebuvo, apie jos reorganizaciją paskelbta 2019 metų pavasarį.