Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pagrindinė problema tai, kad darbai nevyksta. Sustatyti stulpeliai, nukreiptas srautas ir dirba visame 10km ruože viena asfalto skutimo mašina ir daugiau nieko. Ir tą 10km ruožą mėnesį laiko remontuoja, kai galima per 3 dienas padaryti.
Velnias slepiasi detalėse!
Velnias slepiasi detalėse!
Klausimas: " Kodėl negalima imti ir sutvarkyti kelią iki Klaipėdos....?
Reikia apsispręsti dėl vieno, arba "imti", arba "tvarkyti"! Dabar valdini kai "ima", todėl ir visur karo keliai!
Kai nustos " imti", gal tada kažkiek liks ir keliams tvarkyti!
Sako sunkvežimiai gadina kelius ,bet ar tikrai ,dabartiniai keliai jau gadina sunkvežimius ir netik ,valstybė tik moka reikalauti iš mūsų daugiau mokesčių o mes nieko negalime reijalauti prašyti iš jos
Ką reiškia prašo. Veja per prievarta žmones iš šalis kurie pragyveno daug metų. Nacistinė Latvijos valdžia.
Visi nori duonos ir sviesto! Tuoj žmonės ir to neįpirks.Kam įdomus tas A1 kelias, kai Lietuvos kaime neasfaltuotų kelių galo nesimato.Ne ten sliekų ieškai kreivas tu žurnaliste.Kažkoks iškrypęs straipsnis...
@Vinipuchas Iškrypęs straipsnis, reiškia "europietiškas" žurnalistas!
Sveiki, tik vieno nesuprantu, kodėl būtina taip tvarkyti brangiai kelius, pirmą aptveria 12 KM, po to viską ardo ,perkasą naują pagrindą kloja, atrodo lyg jis būtų kitoks ,po to aš faltuoja. O ne negalima būtų kartais to viršutinį sluoksnį per asfaltuoti kaip daroma Švedijoje 12 KM per dieną , o ne per metus. Ir už tą pačią kainą 12 KM ką męs darom per metus , gautųsi 120 KM?
@Jonas Po dviejų metų bus tame ruože tas pats vaizdelis. Ir vėl iš naujo. Didelis eismo intensyvumas ir silpni kelio pagrindai. Daug metų taip dirbo "Remixser" mechanizmų kompleksas- dabar jis nurašytas.

Dabar jis jau nurašytas.
Kad viskas išvogta jau iki mūsų kišenės tusčios subinės plikos
Be 20milijardu nini
Prisiprašysit ,kad apmokestins tą autostradą ,už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą .
Pirmiausia reikia žinoti, ką norima pasakyti naudotu žodžiu "sutvarkyti"? Ruožų remontas po įvairių "perversmų" kelių srityje buvo sustojęs, dabar vėl atsigavo.
Norint rekonstruoti, reikia noro, sėkmės ir kompetencijos (šiuo metu bendrovės valdyboje nėra nei vieno kelių inžinieriaus), nusavinant žemes, gaunant tam lėšas, projektuojant ir rekonstruojant. Reiks platinti ne vieną tiltą. Problema Grigiškės, Vievis ir t.t. Kentės dėmesio stoka kiti keliai.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų