• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai nauju asfaltu padengta Teodoro Narbuto gatvė Vilniuje ilgai neatlaikė – gyventojai užfiksavo įdubimus prie gatvėje esančios stotelės. Visgi, Vilniaus miesto savivaldybės atstovų teigimu, atliktiems darbams galioja garantinis laikotarpis, rangovas bus įpareigotas sutvarkyti atsiradusius trūkumus.

Neseniai nauju asfaltu padengta Teodoro Narbuto gatvė Vilniuje ilgai neatlaikė – gyventojai užfiksavo įdubimus prie gatvėje esančios stotelės. Visgi, Vilniaus miesto savivaldybės atstovų teigimu, atliktiems darbams galioja garantinis laikotarpis, rangovas bus įpareigotas sutvarkyti atsiradusius trūkumus.

REKLAMA

Vilniuje masiškai pradėti tvarkyti keliai, o gatvės padengiamos nauju asfaltu. Ne išimtis ir Teodoro Narbuto gatvė, kurioje tik visai neseniai buvo paklotas naujutėlaitis asfaltas.

Tačiau neilgai trukus gyventojai pastebėjo, jog prie prie gatvėje esančios Teodoro Narbuto stotelės autobusų juostoje asfalte atsirado įdubimai. 

Lietuvos pėsčiųjų sąjungos prezidentas, Vilniaus eismo saugumo komisijos narys Eduardas Kriščiūnas tvirtina, kad vietoj to, jog prie stotelių kelias būtų asfaltuotas, jis turėtų būti išbetonuotas ir tada problema galėtų būti išspręsta. 

REKLAMA
REKLAMA

„Žinoma, kad įvažas yra minkštas ten, kur stovi transporto priemonės. Lygiai taip pat turėtų būti betonuojamos ir sankryžos. Jos turėtų būti gaminamos ne iš asfaltbetonio, kuris prie karščio yra minkštas, o iš surenkamų betono plokščių“, – teigia E. Kriščiūnas.

REKLAMA

Visgi, anot pašnekovo, už Vilniaus miesto infrastruktūrą atsakingi asmenys jau ilgą laiką gerai žino, kad dabartinės įvažos nelaiko transporto priemonių, tačiau dėl to niekas nesiima jokių veiksmų.

„Jie nesiruošia nieko keisti. Tie patys žmonės, kaip ir prieš 10 metų dirba ir puikiai žino šitą problemą“, – piktinasi E. Kriščiūnas.

Vilniaus miesto savivaldybė: galioja garantija

Vilniaus miesto savivaldybės atstovo Gabrieliaus Grubinsko teigimu, viešojo transporto stotelės yra jautriausia gatvių važiuojamosios dalies vieta. Taip yra todėl, kad jos patiria nuolatinę autobusų ir troleibusų sustojimo, stabdymo ir greitėjimo apkrovą.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi, savivaldybės atstovas pabrėžia, kad T. Narbuto gatvei galioja garantinis laikotarpis, todėl atsiradę brokai turėtų būti sutvarkyti.

„T. Narbuto gatvėje atliktiems darbams galioja garantinis laikotarpis, darbus atlikęs rangovas pagal garantinius įsipareigojimus bus įpareigotas sutvarkyti atsiradusius trūkumus“, – aiškina G. Grubinskas. 

Tiesa, tai jau ne pirmas kartas, kai gyventojai pamato, jog naujai išasfaltuotas kelias yra brokuotas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Štai Vilniaus geležinkelio ir autobusų stoties žiedo paklotas visiškai naujas asfaltas neatlaikė nė kelių mėnesių. O gyventojai piktinosi savivaldybės politikais, valdininkais ir kelininkais.

„Asfaltavimo darbus atliko bendrovė „Eurovia Lietuva“, darbai užbaigti gegužės mėnesį. Defektų atsiradimą lėmusios priežastys dar bus nustatinėjamos, tačiau darbams suteikta 6 metų garantija, todėl rangovas savo lėšomis turės ištaisyti atsiradusius trūkumus. Tai savivaldybei papildomai nekainuos“, – tuomet komentavo Vilniaus miesto savivaldybė.

Jei nemokat patys, samdykit lenkus, jie jau dešimtmečiais aplenkė varguolius ant kelių tiesimo, beje ir stadionus pasistato dvigubai pigiau.
Lietuvoj panasiai kaip ruskyne, valdininkai vagia, aveles tyli
jei žmogus pasako, kad dirbama bet kaip, kitaip sakant- paimami pinigai, kurie yra mūsų visų, tai jis jau niekšas? Dolbaj...ai sugeba tik pasakyti, kad " ten dar blogiau"
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų