Didžiausia investicijų dalis – 14,1 mln. eurų – teko šiaurinio perono rekonstrukcijai ir išplėtimui, jame įrengtos 5 papildomos stovėjimo vietos didiesiems orlaiviams, pranešė Vilniaus oro uostas.
„Galėsime lengviau pritraukti naujus vežėjus bei plėsti krypčių žemėlapį. Taip pat tampa paprasčiau užtikrinti sklandų krovinių gabenimą ir sudaryti dar palankesnes sąlygas verslo partnerių plėtrai“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis.
Didesnių lėktuvų srautai pastaraisiais metais Vilniuje augo – 2020 metais jų priimta 231, o pernai gruodį jų sulaukta apie 300.
Trejus metus trukusių rekonstrukcijos darbų metu taip pat atnaujinti ir įrengti nauji orlaivių riedėjimo takai, pakeistos ir išplatintos dangos, orlaiviai bus aptarnaujami greičiau, daugės skrydžių.
„Didžiausias šalies oro uostas po šios rekonstrukcijos taps dar konkurencingesnis“, – sako susiekimo ministras Marius Skuodis.
Ministro teigimu, kitas oro uosto atnaujinimo etapas – naujo išvykimo terminalo statyba, ją tikimasi užbaigti 2024 metais. Tikimasi, kad tai metinį keleivių srautą padidins nuo 5 mln. 2019 metais iki 8 mln. po rekonstrukcijos.