Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
..ar neteisingu koordinaciu siuntimas ar navy klaidinimas išorinis poweikis,ar švylpukai to nežino...
nesąmone, papilstė ta pati per ta pati o ką pasakė kažkaip nematyti
ne į temą, tačiau svarbu svarbu ir dar kartą: svarbu!

Straipsnis: „Kodėl prokurorai nuslėpė teisėjo J.Furmanavičiaus žudikus?“.

Dalinamės!!!
Beveik visada kaltais pripažįstami pilotai, nes jie dažniausiai gyvi neišlieka. Nes taip naudingiau . Bet šiuo atveju atsitiko kitaip, liudinkai matė degantį lėktuvą, kritimas buvo daug kartų nufilmuotas. Todėl prasidėjo prokuroro grasinimai.
@Tokia pasaulinė praktika Per kameras akivaizdžiai matoma, kad lėktuvas nedegė, pilotai nepaskelbė mayday, kas rodo, kad niekas ten tikrai nedegė. Iš kokios paralelinės visatos nukrito idiotai, kaip jūs? Ar čia iš kažkurios prichiatirinės įvyko masinis paleidimas?
Šiaip neikiek nenustebčiau jei paiškėtu, kad kalta buvo kokia tais elektronika šiuo atveju.. Pernelyg paskutiniu metu viskas labai jau automatizuota visokiuose tokiuose erdvėlaiviuose.. Na lėktuvas senas gal ten ir kitaip.., bet realai paskutiniu metu buvo daug rašoma ir rodoma apie naujų patobulintų šio modelio boingo lektuvų 737 MAX problemas elektronikoje.. Kaip ten viskas kvaila.. Kad ten net buvo bent pora atvejų kai lėktuvas dėl tam tikrų oro salygų sugedus ar sutrikus tam tikram infomacijos davikliui, orlaivio autopilotas pats nukreipdavo lėktuvą į žemę.. O pilotas neturėdamas reikiamos patirties nieko negalėdavo padaryti, nes bandant kelti aukštyn vairą autopilotas vėl pakreipdavo lėktuvą žemyn.. nes elektronika gaudavo ten kažkokius netokius duomenis ir reagavo ne taip kaip reikia.. Bet, ka ten šnekėti, kai dabar ir patys pilotai besmegeniai susodinti.. patys daugiau nieko neišmano ir nesupranta daugiau nei kas parašyta orlaivio naudojimo instrukcijose.. Kvaila išvis yra nematyti nusileidimo tako ir bandyti leistis ant žemes paliekant pasitikėjima vien tik elektronikai ir jos rodamai informacijai.. Čia panašiai kaip aklam žmogui eiti per gatve ir tikėti nebūti nutrenktam kokios mašinos..
@Stebėtojas Cha, naivuolis. Nepasutikėti prietaisais...
Tu pabandyk bent jau aviasimuliatoriuje Microsoft Flight Simulator nusodinti boingą iš pilotų kabinos naktį. Tu ir nematysi nusileidimo tako. Ypač jei dar žemi debesys ir šiek tiek rūkas. Kitos miesto šviesos tave klaidins. Reikės pasikliauti prietaisais ir oro kontrolės duomenimis.
@Tadas Tai yra blogai.. Nu gi negalima pilotuoti lektuvo aklai užrištomis akimis.. Taip ir ivyksta avarijos.. ir pakankamai kvailos.. Na neketinu veltis į sudėtingas diskusijas ir ten visokias technines ir kitokias peripetijas lėktuvo valdymo.. Savaime suprantama valdant tokį dydelį lėktuvą matomumas iš kabinos gali būti ribotas, žinant ir tai, kad lėktuvas prieš nusileidžiant dar ir specialiai pakeliamas nosi aukštyn, kad didesnė nusileidimo našta ir svoris tektu lėktuvo galui kuriame stovi tvirtesnė važiuoklė.. Bet iš didesnio atstumo vistiek galima manau kažkiek matyti.. Kalbant apie debesis ir rūką, tai nepanašu, kad tą diena butu buves kažkoks neįprastai blogas matomumas.. Na o nematyti nusileidimo tako, kuris būna specialiai apšviestas ir matomas kaip suprantu net iš labai toli..turėtu būti tikrai blogas matomumas.. Na, bet tuomet nežinau galima butu imtis specialių atsargumo priemonių, bandyti leistis atsargiai ne iš pirmo karto.. Bet ne kaip čia, kaip buvo minima skrendant žemesniu atstumu nuo žemes nei reikia, didesniu greičiu nei įprastai ir dar net normaliai nekontaktuojant su dispečeriu nes daug kas šneka, kad įvyko kažkoks nesusikalbėjimas.. Galų gale jei jau toks prastas matomumas galima pasirinkti kitą aerouostą nusileidimui ar kažkoki kitoki sprendimo variantą.. Nu bet ne aklai leistis kažkur į žemę..
Tokia praktika, tokia politika
Tokia praktika, tokia politika
Kai įvyksta boingu katastrofa visada kaltinami pilotai, nes taip yra naudingiau gamintojams ir valstybei gamintojai. Kitaip bus milijardiniai nuostoliai. Kažkam gali būti nenaudinga, kad per stebuklą pilotai liko gyvi.....
Tyrimas dar neprasidėjo ir nesibaigė, o prokuroras jau gąsdina liudininkus, sako, kad jie liudija prieš save !? Kaip suprast tokius apsakymus iš prokuroro ? Mergina sako matė ugnį ir kibirkštis iš lėktuvo variklio, prokuroras ir ministras sako jokių diversijas ženklų nėra. Čia kas yra ? Visi danguje matė degantį lėktuvą, o valdžia sako ne ir viskas.
nesąmones rašinėt,sąmokslo teorijas kurt, atsirado tyrėjai sofų,gal ne jūsų reikalas
@dar nenusibodo Tu ne kažkas
Liudijimas kad lėktuvo kritimo zonoje neveikė mobilus ryšys, tai neprimena gps signalų slopinimo? ar ši katastrofa neprimena Kačinskio lėktuvo katastrofos 2010 ties smolensku irgi kliudant medžių viršūnes?
matomai lakūnai ramiai leidosi į tamsą, nusistatę per žemą aukštį iš dispečerės atsainaus kalbėjimo ir BUM. Užtai jokių gedimų ir neranda.
O ta liudininkė , kuri matė žiežirbas ar ugnį, tai matyt pamatė lėktuvą jau kliudžiusį medžius, už tai ir žiežirbavo sparnas

Skaitomiausios naujienos




Į viršų