Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Klaipėdos uostas praneša, kad 2024 m. bendra krova siekė 35,5 milijono tonų, taigi mūsų vilkikų transportas pagal krovinių pervežimą - 4 Klaipėdos uostai.
Paprastai perregistruoti savo įmonių vilkikus kitoje valstybėje ir važinėti per Baltarusiją su ne lietuviškais numeriais negalima, nes ES teisė reikalauja, kad tarptautinių pervežimų įmonės transporto priemonės būtų registruotos tose šalyse, kur yra registruota ir veikia įmonė.
„Popierinės“, imitacinės firmos įsteigimas negalimas, nes reglamentas reikalauja „stabilaus ir veiksmingo įsisteigimo“ valstybėje, kur įmonė teigia besiverčianti (biuras, dokumentai, personalas, techninė bazė ir pan.) Tai yra tikrinama ir jokia įmonė dėl to nerizikuos.
Išeitis yra – tiesiog perkelti visą savo verslą kitur ir viskas. Nes jei tokia padėtis tęsis toliau ir ilgai – kitos išeities vežėjams paprasčiausiai gali nebelikti. Ar mūsų išprotėjusiai valdžiukei vieno iš didžiausių mokesčių mokėtojų nebereikia? O gal toks ir yra tikslas?
Tai dar vienas Lietuvos, atsiprašau - Ukrainos savivaldybės - laikinųjų teritorijos administratorių bukaprotiškumo aktas. Daug didesnis negu "kalio trąšų" smūgis Lietuvai ir jos verslams. Tuo pačiu ir mokesčių surinkimui į biudžetą. Kiek dar tokių smūgių bus?
--- Lietuvos vežėjų drama Baltarusijoje tęsiasi: sunkvežimiai sulaikyti, Lietuvos vežėjai toliau moka mokesčius į Lukašenkos biudžetą.
Gera žinia tik ta, kad pačiais vairuotojais pasirūpinta: jie palydėti iki Lietuvos sienos, o nenorintys grįžti, apgyvendinti viešbučiuose ir pamaitinti.
Prisižaidėm ,politinių šachmatų lentoje liko vienintelis ėjimas- uždaryti geležinkelio tranzitą, o toliau deja šachas ir matas Lietuvos ekonomikai.
Nepakeliami finansiniai tarptautiniai įsipareigojimai ir valstybės bankrotas , ar dar turim ką parduoti ?
Pamoka ateities kartoms , kaimynų nepasirinksi, bet geri kaimyniški santykiai galėjo tapti Lietuvos ekonomikos klestėjimo garantu. To įrodymas -trisdešimt metų taikaus buvimo, prekybos su Rusija ir Baltarusija . Kuo gi jos pakenkė Lietuvai, kad paskelbėme priešais?

Belieka atsistatydinimas ir tai tik asmeninis prezidento žingsnis, o kas atsakys už esamą situaciją?
Patys vežėjai kalti, valdžia ne kartą buvo perspėjusi, kad nevažiuoti, dabar patys ir spręskit. Beje Lukašenka pareiškė, kad didžioji dauguma vairuotojų yra belorusai, mažiau azijatų ir keli procentai - lietuviai.
@Kaunietis Rizikų vertinimas
Lietuvos valdžia nepaliauja verslininkams pamokslauti, kad šie negeba įvertinti rizikų. Dėl susidariusios padėties kalčiausi rinkėjai: tai jie neįvertina rizikų, kaskart į valdžią išrinkdami visiškus debilus.
@fu Byrka ruskio is burnos issitrauk,veiloke sumyztas
Kodėl neprašėte veiksmų
Kodėl neprašėte veiksmų
kai patys lindote Lukašenkai į glėbį? Kiek jartų jums sakyta nevažiuoti į tokias šiknaskyles kaip Baltarusija?


Susijusios diskusijos Banga forume




Skaitomiausios naujienos




Į viršų