Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jeigu rupetu gyvybes ir eismo saugumas, tai seniai baudos balu sistema butu ivede. Tokia yra UK. Maksimum gali surinkti 12 balu. Balai galioja TRIS metus! Ir duodami ne tik uz greiti. Pvz viena plika padanga lygu 3 balai. O pinigines baudos yra antroje vietoje. Va taip valstybe rupinasi eismo saugumu ir zmonemis ir pries virsydamas greiti visada gerai pagalvosi. O LT svarbiausia pinigu prisirinkti ir garsiai deklaruoti, kad neva rupinamasi eismo saugumu. Baisu.
@S
UK ir keliu infrastruktura sutvarkyta. Pozemines perejos yra net nedideliuose miesteliuose, eismas sureguliuotas. Didelio intensyvumo gatves nuo saligatviu atitverti barjerais. Ten i sauguma keliuose investuoja labai daug pinigu, tik pas mus stalinistiniais metodais viskas diegiama per prievarta ir persekiojimus.
Viskas labai paprasta. Nepažeidinėkit taisyklių ir visiems bus dzin.
Jeigu rupetu gyvybes ir eismo saugumas, tai seniai baudos balu sistema butu ivede. Tokia yra UK. Maksimums gali surinkti 12 balu. Balai galioja TRIS metus! Ir duodami ne tik uz greiti. Pvz viena plika padanga lygu 3 balai. O pinigines baudos yra antroje vietoje. Va taip valstybe rupinasi eismo saugumu ir zmonemis ir pries virsydamas greiti visada gerai pagalvosi. O LT svarbiausia pinigu prisirinkti ir garsiai deklaruoti, kad neva rupinamasi eismo saugumu. Baisu.
The four main design elements are:
Safe roads and roadsides – that are predictable and forgiving of mistakes. They are self-explaining in that their design encourages safe travel speeds and help avoid errors.
Safe speeds – travel speeds that suit the function and level of safety of the road. People understand and comply with the speed limits and drive to the conditions.
Safe vehicles – that prevent crashes and protect road users, including occupants, pedestrians and cyclists, in the event of a crash.
Safe road users – road users that are alert and unimpaired, and who comply with road rules. They take steps to improve safety, and demand and expect safety improvements.
The key supporting Safe System elements include:
emergency medical management for post-crash care (the fifth UN Decade of Action pillar);
understanding of crashes on the network, which requires good data to enable risks across sections of the network to be accurately identified;
control of admittance (entry and exit) of drivers to/from the road transport system (licensing arrangements including graduated licensing arrangements);
effective legislation and systems, enforcement and justice system support;
educating and informing the public.
Safe roads and roadsides – that are predictable and forgiving of mistakes. They are self-explaining in that their design encourages safe travel speeds and help avoid errors.
Safe speeds – travel speeds that suit the function and level of safety of the road. People understand and comply with the speed limits and drive to the conditions.
Safe vehicles – that prevent crashes and protect road users, including occupants, pedestrians and cyclists, in the event of a crash.
Safe road users – road users that are alert and unimpaired, and who comply with road rules. They take steps to improve safety, and demand and expect safety improvements.
The key supporting Safe System elements include:
emergency medical management for post-crash care (the fifth UN Decade of Action pillar);
understanding of crashes on the network, which requires good data to enable risks across sections of the network to be accurately identified;
control of admittance (entry and exit) of drivers to/from the road transport system (licensing arrangements including graduated licensing arrangements);
effective legislation and systems, enforcement and justice system support;
educating and informing the public.
Reikia su visais keliais daryti kaip su žvyrkeliais - remontuoti po 2 km kasmet - po 5 metų niekas nebelakstys per duobes aštriais kraštais. Labai veiksminga ir pigu. Na, dar baudų galit parankioti.
@R
nereikes remontuoti, nes jau dabarsioje ubagu valstybeje keliai nepravziuojami, duobe ant duobes, tiltai griuva..
mazai nuskausmina zmones sioje bauduvos rsp.. Maskuos trikojus.. Tai,kad dabar tu trikoju nesimato paslepti,kaip ir policajai krumuose sedi ir gaudosaudo uz nieka.. Bet, ko noreti stebuklu salyje ,tik bausti, drausti ir skausminti..
Automobilio vairuotojas kerta raudoną šviesoforo signalą - iš jo atimamas vairuotojo pažymėjimas + bauda. Pėstysis kerta raudoną šviesoforo signalą - gauna 5 eur. baudą. Normalu?
@Vairuotojas
is pesciuju reikia atimti pesciojo pazymejima?
Eilinis pilietis turi pažymėjimą ir automobilį. Vadinasi iš jo galima tai atimti. Todėl jis ir bus kaltas jei girtas dviratininkas įvažiuos į pėsčiųkų perėją ir jį nutrenks.
@Vairuotojas
Mentozaurai su patruline mašina, įsijungę švyturėlius, autostradoje vaikosi motociklininką, 70-80 km/h viršydami greitį, pavojingai manevruodami ne tik tarp eismo juostų, bet ir važiuodami dešiniu kelkraščiu ( serviso juosta), akivaizdžiai keldami pavojų visiems kelyje esantiems eismo dalyviams, o po to demonstruoja video, vadas 2 savaites giriasi ir didžiuojasi , kad nuo jų pabėgti neįmanoma net motociklininkams... Ir tų reptilijų smegenyse tik pasididžiavimas - va, pagavom mocą!- bet nėra net minties, kad vaikydamiesi ant 190 km/h, tik per stebuklą neužmušė kažkurio mašinos vairuotojo ar neužsimušė patys.
@A
mentiaru pasiekimai..
Žodžiu- geri tikslai, tik kažkaip su priemonėmis susipykę. Inžinerinė infrastruktūra numatyta? Ar to baudų rinkimas? Pateikiu pavyzdžius, kurie veikia: 1. Kelių funkcionalumas ir hierarchija
2. Masės, greičio ir krypties homogeniškumas vidutinių ir didelių greičių diapazonuose 3. Kelių dizaino tapatumas ir nuspėjamumas. 4. Atleidžiantis klaidas ir elgesio nukrypimus kelių dizainas 5. Eismo dalyvių sąmoningumas.
Kaip matome, baudomis ypatingo progreso nepasieks. Yra tarptautinė kelių eismo saugumo asociacija Piarc - ten jau pusę amžiaus dirba kelininkai, mokslininkai, tiriantys geriausias praktikas ir priemones ir teikiantys išvadas bei rekomendacijas. Bet mūsų mentozauriškiems vaidybos valstybės fanams - tai- nė motais. Jie turi savo, išskirtinį supratimą apie saugų eismą. Bl., debiliški bandymai elgtis savaip.
2. Masės, greičio ir krypties homogeniškumas vidutinių ir didelių greičių diapazonuose 3. Kelių dizaino tapatumas ir nuspėjamumas. 4. Atleidžiantis klaidas ir elgesio nukrypimus kelių dizainas 5. Eismo dalyvių sąmoningumas.
Kaip matome, baudomis ypatingo progreso nepasieks. Yra tarptautinė kelių eismo saugumo asociacija Piarc - ten jau pusę amžiaus dirba kelininkai, mokslininkai, tiriantys geriausias praktikas ir priemones ir teikiantys išvadas bei rekomendacijas. Bet mūsų mentozauriškiems vaidybos valstybės fanams - tai- nė motais. Jie turi savo, išskirtinį supratimą apie saugų eismą. Bl., debiliški bandymai elgtis savaip.
@A
Papildau - ne vaidybos, o bauduvos. Taip nutinka, kada vadybininkai pradeda vadovauti inžinieriams ir mokslininkams. Eismo saugos inžinerija - tai mokslas, o ne profaniški memorandumai.
Kai pradėsit suvokt, kad reikia žiurėti į pėsčiuosius, kurie eina per gatvę kur nori, kai pradėsit matyt dviratininkus ar paspirtukininkus kurie važiuoja kur nori, tada galėsit ir tikėtis 0 žuvusių keliuse.
Užsimojo griežtinti bausmes kelyje: maskuos trikojus