Reklaminę kampaniją Vokietijos ir D. Britanijos rinkose planuojama paleisti šį pirmadienį, balandžio 8 d.
„Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs“, – naujosios sostinės reklamos kampanijos, skirtos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkoms, pristatymo renginyje ketvirtadienį kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
„Žinomumą auginti nėra lengva, rinkos yra labai didelės ir, aišku, potencialas yra daug didesnis“, – pridūrė ji.
„Matome, kad Jungtinėje Karalystėje Vilnius yra žinomas 43 proc., mažiau negu pusė Jungtinėje Karalystėje gyvenančių britų. (...) Vokietijoje žino šiek tiek daugiau, 62 procentai, bet tas žinomumas galėtų ir turėtų būti didesnis“, – akcentavo ji.
„Go Vilnius“ vadovės teigimu, paskutinius trejus metus sostinės žinomumo rodikliai auga, o Vokietijoje Vilnius tapo žinomesnis po NATO Viršūnių susitikimo praėjusių metų vasarą.
Atlikto tyrimo duomenimis, pasak D. Aleksandravičienės, turistų atvykimą į mūsų šalį stabdo stereotipai, ypač tai, kad daugelis žmonių vis dar Lietuvą laiko neišsivysčiusia buvusio sovietų regiono valstybe.
„Matome, kad net 60 procentų britų (...) sako, kad jie norėtų dar kartą čia sugrįžti arba rekomenduotų kitiems. Pusė vokiečių sako lygiai tą patį. Mes matome, kad stereotipas yra barjeras apsilankyti Vilniuje, tačiau, kai tą stereotipą įveikia, jie mano visiškai kitaip“, – kalbėjo D. Aleksandravičienė