„Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM), konsultuodamasi su suburta ekspertų grupe, išanalizavusi nepakankamų matematikos pasiekimų priežastis, parengė ilgalaikį matematikos mokymo ir mokymosi gerinimo planą“, – BNS nurodė ministerija.
Anot ministerijos, plano tikslas – padėti kiekvienam mokiniui patirti sėkmę mokantis matematikos, užtikrinant matematikai mokyti ir mokytis būtinas sąlygas bei akcentuojant matematinio mąstymo gebėjimų stiprinimą.
Pažymima, jog matematikos pasiekimų gerinimo veiksmai nuosekliai apims visas ugdymo pakopas nuo pradinio iki vidurinio ugdymo.
2022-aisiais vykusio matematikos egzamino neišlaikė 5,2 tūkst. iš 14,5 tūkst. moksleivių: apie 35 procentus. Tai – blogiausias rezultatas per pastaruosius metus.
Ministrė yra pažymėjusi, jog prastų matematinių gebėjimų priežastys yra gilios ir kompleksinės.