Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
seniau taip nedarydavo regitra biznio iš "perlaikymų", o dabar specialiai jaunus žmones "sukirtinėja" ir net kėkvienas regitros instruktorius turi savo " sukirtimo stilių"......
Labai smagu matyti, kad kaltę pagrinde uždeda ant mūsų lyg mes čia specialiai išdykaujame. Jo, yra tokių, kurie atvyksta į vairavimo egzaminą išbandyti sėkmę, bet kategorizuoti beveik visus į šitą grupę yra absurdas. Kaip ir man, manau daugeliui pastoviai nesmagu išleisti minimum 40eur už sesiją. Net patys parašėt, kad vairavimo mokyklų kokybė suprastėjo ir kažkaip tai yra mūsų, bandančių gauti teises, problema. Beje, o kas jeigu neturi šeimos nario, su kuriuo galima pasivažinėti? O kas jeigu visų instruktorių tvarkaraščiai pripildyti iki tiek, kad pasiseka turėti 2 pamokas per mėnesį? Vistiek mes liekame kaltininkais už tai, kad neišlaikome egzamino?
Neišlaiko nes dundukai eina laikyti :D jei neišlaiko 10 kartu gal reiktų galva pasigydyti ? ;D
Išlaikiau i A ir B iš pirmo karto tiek teorija tiek praktinį , bet kai laikiau A kat pries 3 metus Šiauliuose tai atrodo kad egzaminuotojas buvo iš žmonos negavęs , tiek visur bandė sukirsti tiesiog pats sau priekaištavo ką pasakė prieš egzaminą ir kaip buvo egzamino metu . Tikrai jokio žmogiškumo nebuvo , jiems patiems reiktų kas metus perlaikyti egzaminus gal suprastų ką daro
Pries 6 metus Panevėžį išlaikiau teises is pirmo karto. Gal pasiseke kazkiek nezinau. Bet laikiau sažiningai ir pavyko. Ačiū Dievui, nes jeigu ten 20 kartu eit tai virš visko būtų. Ir pinigų saskaita ir laiko.
korupcijos lygis buvusių policininkų irštvoje Regitroje. Atseit 80% žmonių yra durni, per durni, kad išlaikytų teises, o policininkų 100% protingi:))
pries 10 metu laikiau, sukirto specialiai sitie rupuzes, kaip prasiau video medziagos ir paaiskinimu prasidejo issisukinejimai.taip ir likau neislaikes per situos supistus pinigu suskius
70%bilietu klausimų visiškai nereikalingi būsimam vairuotojui .Jie beverčiai ir visiškai klaidina norinčius vairuoti .Kur jūs matėte kad būsimas gydytojas atsako visiškai nereikalingus jo profesijai klausimus ir dar su visokiais išvedžiojimai .Jis atsako tik į vieną jam butinaklausyma ar į kelis nenukrypstant nuo temos .O būsimas vairuotojas turi klaidžioti tarp daugybės išvedžiotū klausimų kurie reikalingi tam ,kad ji nusodintū ir vėl pakartotinai mokėtū pinigus kad išlaikytū ragitros darmaiedu ir dvasios ubagis kurie iš policijos susibūre i organizuotą mafiją va taip
Sveiki, esu vairuotoja jau su 20 metų patirtimi ir jau pamiršau apie savo patirtį laikant egzaminą, tuomet išlaikiau iš pirmo karto, "nepatepant". Susiduriau iš naujo su vairavimo egzaminais mano dukrai laikant egzaminą, išlaikė iš 3 karto. Nirėčiau pasidalinti savo įžvalgom dėl vairavimo pamokų ir egzamino laikymo. Dėl pamokų tai nepritarčiau straipsnyje pateiktai nuomonei, kad vairavimo instruktorių darbas mažai apmokamas. Per 15 praktinių pamokų dukra išmoko tik pradmenis, aišku mokyklinį egzaminą išlaikė, bet tikrai dar reikėjo papildomų pamokų, papildomos pamokos kaina Vilniuje - 1,5 val. 44 eurai (auto. pavara). Tad tikrai nesutinku, kad tai maža suma...man tai yra didėli pinigai, bet bkogiausia, kad instruktorius šio laiko sąžiningai net neatidurbdavo, sedėjo šalia kaip keleivis. Supratus, kad negaliu mokėti dėdei už nosies krapštymą tokių pinigų, apsiėmiau mokyti dukrą pati. Paėmiau atitinkamą draudimą, užklijavom ženklus ir išvažiavom. Išvažiavus buvau dar kartą įsitikinau, kad instruktorius savo darbo nedirbo. Vairuoti dukrai sekėai gerai, tačiau nebuvo paaiškinta net elementari parkavimosi technika, rado.e informaciją You tube ir taip dukra išmoko parkuotis. Važiavimas per žiedus, ypač Savanorių žieda, irgi važiavo kaip lirmą kartą, net nebuvo paaiškinta praktiškai, apsukti keli ratai žiedu, įvažiuota iš skirtingų krypčių ir išvažiuota į skirtingus išvažiavimus, kas tikrai stebina, nes būtent per šį žiedą didelė tikimybė, kad bus važiuojama per egzaminą, nors reikėtų pabrįžti, kad mokinti turi instruktorius ne vien egzaminui, bet apskritai gyvenimui. Pravažiavom ne kartą maršrutais iš Regitros, deja yik daugiau įsitikindavau, kad važiuojant su instruktoriumi ji negavo reikalingų žinių. Daug skaitėme ir aiškinomes pačios. Galu gale prasidėjo laikymas Regitroje. Sužinojo dar tam tikrų dalykų...kas irgi turėjo būti išaiškinta jau vairavimo instruktoriaus, bet nebuvo. Ką galiu pasakyti, egzaminą laikant, pagrindinis dalykas yra aišku žinios ir patirtis, bet egzaminuotojas, kaip žmogus - charakteris, jo nuotaika tuo momentu, irgi yra labai svarbūs. Dar labai svarbu kokią mašiną gausi, koks oras, koks bus egzamino metu eismo intensyvumas, ar bus kiti eismo dalyviai geranoriški. Žodžiu tikrai 50 proc. tai sėkmės dalykas. Trečią kartą buvo labai objektyvus instruktorius, gavo mašiną, su kuria jau važiavo per ankstesnį egzaminą. Daug išmoko per pirmus du egzaminus, nes tikrai po kiekvieno egzaminuotojai paaiškino klaidas. Labai džiaugiuos, kad apsiėmiau mokyti savo vaiką pati, išmoko tikrai daug daugiau ir gerokai sutaupiau. Važiuoja puikiai, tiesą sakant, nežinau kas iš patyrusių vairuotojų taip važiuoja, kaip tie jauni vairuotojai, man regis, tik jie ir laikosi KET. Tai nuoširdžiai siūlau besimokantiems ir jų tėveliams apsvarstyti variantą mokinti savo vaiką , vaikas išmoks daugiau ir nereikės mokėti tingėms dėdėms.
Ten pilna klausimų tiesiog visiškai nesusijusių su KET
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų