Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Mlrd pralošti,vis pinigų nėra,bet valdziai ir visiems generaliniams į kišenes viskas ir kraunama,kokie tiltai ir gatvės,seniai galejo sutvarkyti,neapsimoka,svarbiausia į ukrus į gynyba,tik kažkodėl lavonų nesimato,sudinai turbūt užsienis naikina mūsų valdžia,kad lavonai nesimeto,o mūsų valdžia ubage šita,kad puola ,kad puola,jau taip virš 30 metu,bet užtat ši ,,ubage,,iš savo gyventojų vagia,bet pagal konstitucinį sikpopieriu ir teisės aktus,kaip sakoma,,vsio zakonim pūtiom,,užtat trumpui ir užsieniui vagys j šikna sulinde,ką gi užsienis pasakys ,nusisikti ,į tuos gyventojus,svarbiausia ,,laikom kokybės etiketė,,ir ,,pasaulis mus mato,,ypač per dainų šventės,kiek baltarankiu susirinkę buvo,juos sere kaip restoranuose,o mūsų vaikams ir gyventojams atliekos iš konteinerių ,ar irgi netiesa
Via Lietuva nori daugiau pinigų,bet iš kur gaus darbo jėgą jiems įsisavinti. Ne kartą ir ne du matome kokiais tempais ir kiek darbininkų dirba.
Kas leido gadinti mano masina su gulinciais mentais?! Europoje tik dideliu miesto centruose prie bazniciu, kur vyksta dvizuxa buna labai svelnus gulintys mentai. Lietuvoje kiekvienas kaimas padaro asfalto kruvas auksciu iki keliu. Kodel niekas neduoda i teismus tokius kolxoznikus?
Vsio uze ukradeno do nas!
Lietuva - Bezdorozje. Akmens amzius ir ubagu salis
Pagaliau atleido atstovę spaudai, kuri perdaug žinojo, bet savaip interpretavo informacija apie kelius, nes Via vadovybė iš vis nenutuokė, kodėl čia reikia kažin ką sakyti.
Valstybinės reikšmės kelių nuosmukis prasidėjo 2016 metais. Atleisti inžinieriai,
daromos reformos, keičiami pavadinimai, keičiami teisės aktai.
Reikia grąžinti į teisės aktus tai, kas buvo normaliai sutvarkyta anksčiau ir nereiks Kelių fondo, kuris jau buvo, o po to perėjo į Kelių priežiūros ir plėtros programą ir gerai veikė labai ilgą laiką.
O šiaip, reikia bent stabilizuoti kelių būklę - 1000 km paviršiaus apdaro darbų kasmet valstybinės reikšmės keliuose ir taip pastoviai.
Neatiduodamos visos lėšos
Neatiduoda visos lėšos
Valstybinės reikšmės kelių nuosmukis prasidėjo 2016 metais. Atleisti inžinieriai,
daromos reformos, keičiami pavadinimai, keičiami teisės aktai.
Reikia grąžinti į teisės aktus tai, kas buvo normaliai sutvarkyta anksčiau ir nereiks Kelių fondo, kuris jau buvo, o po to perėjo į Kelių priežiūros ir plėtros programą ir gerai veikė labai ilgą laiką.
O šiaip, reikia bent stabilizuoti kelių būklę - 1000 km paviršiaus apdaro darbų kasmet valstybinės reikšmės keliuose ir taip pastoviai.
Neatiduodamos visos lėšos
Neatiduoda visos lėšos
Ne visai suprantu,kelių remontuoti reikia kaip iki Madrido ir atgal,bet lėšų turi tik pusę reikiamų,todėl neremontuoja.O kodėl už tas turimas lėšas nesuremontuoti kelio iki Varšuvos ir atgal,kam iškart į Madridą?
Tai kodėl perka greičio matuoklius visur prikyšta, o kelių nedemonstruoja, kam matuokliai jai jau ir greitkeliais važiuoti iki leistino greičio neįmanoma.
Lietuvos valdžia yra fašistinės atmatos, kuriuos reikia skersti. Blyat juokas ima keliams 500milijonu nėra papildomai, o ukrofasistams jau 2milijardus atidavė, o kiek atiduota vakcinoms kurias Lietuva dar ir šiandien gauna ir išpila į kanalizaciją? Kiek šimtų milijonų sukista į stadioną prie Vilniaus Akropolio? Kiek sukišta pinigų į gatvių siaurinima Vilniuje? O kiek mes dar nežinome?
Visus seimo atmatas į vagoną ir į Sibirą, kitaip čia tvarkos nebus.
Tai nx išvis mokėti mokesčius kaip į kiaurą maišą. Moki, moki- vistiek isvagia isgamos
Visus seimo atmatas į vagoną ir į Sibirą, kitaip čia tvarkos nebus.
Tai nx išvis mokėti mokesčius kaip į kiaurą maišą. Moki, moki- vistiek isvagia isgamos
@Lietuvis
Atidavė, vatnike?! Ar nori, kad rusas, arėjus dienai X, Lietuvą pervažiuotų sutvarkytais keliais per 3 valandas?!
tragiška situacija gali būti tik dėl dviejų priežasčių - valdžioje visiški idiotai, arba vagys
Prasti Lietuvos keliai gyventojams kelia pyktį: „Žiemą minus penki – deda asfaltą. Mano brolis keliuose dirba, pats juokiasi“