Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Labai gerai,kad beaptarnavo šito agresyviai pasyvaus idioto. Lyg salono darbuotojas būtų jam tą paslaugą aktyvavęs. Aš jį būčiau už ausų išmetus iš salono.
@Už salono darbuotoją agresyviai kacapai aptarnauja, ar tu irgi iš jų?
@Už salono darbuotoją paaiškinkit prašau, kas yra agresyviai pasyvus idiotas? Šiaip kaip atskirus žodžius aš suprantu, bet va toks keistas junginys...Kaip įtariu, tamsta ten buvot ir girdėjot, kaip klientas kalbėjo, kad jis keikėsi, gal ir grasino susidorojimu su darbuotoju
@Smalsutis Apie passive agressive geriausia angliškai skaityt. Lb daug literatūros. O idiotai, tai aiškinu: va tas kur viršuj pasivadino "patirtis" irgi yra idiotas, šnekamojoje kalboje – silpnaprotis, kvailys, kvaiša.
@Abrūsas Eilinį kartą bandai prisegti etikečių tiems, kurių realiai nepažįsti. Čia tavo toks būdas save išsikelti ar specialiai provokuoji? Tavo darbas stebėti komentarus, bet, ar provokuodamas, daugiau uždirbi?
@Smalsutis Smalsuti, negi niekada negirdėjai apie passive aggressive? Tokios išsilavinimo spragos
@Passive agggressive Čia Tele -2 visus klientus laiko idiotais. Tu turi klausti ar pageidauja gauti vieną ar kitą paslaugą? Bet įjungti paslaugą, kuri realiai neegzistuoja?
@Pala Eik ir daužyk snukį Masiuliui, kuris yra gen. dir. TELE2. O tu daužai snukį vergui - salono darbuotojui. Negi sunku suprast.
Prvalo, nes jo toks darbas
Prvalo, nes jo toks darbas
@Abrūsas Darbuotojas privalo padėti. Išjungti paslaugą, kurios žmogus neprašo.
@Smalsutis pakanka paskaityti jo komentarą...gaila,kad neviską supranti...
@Už salono darbuotoją Atsakingas už klientų aptarnavimą. Jeigu tavo darbuotojai nesiskaito su klientais, tai tokie darbuotojai blogai atlieka savo darbą. Aš suprantu, kad ne jis aktyvavo, bet jis žino, kas ir kaip. Ir jo pareiga sutvarkyti tai, ko klientas prašo. Ir iš tiesų, klientas patyrė moralinę žalą. Jau nekalbant apie laiko ir kelio apmokėjimo kaštus. Žmogus tiek laiko negali sutvarkyti elementarių dalykų, kurie greičiausiai specialiai sugalvoti žmogui maustyti. Kitų variantų nematau.
@Darbuotojas Jeigu ateina agresyvus ir psichuotas klientas, galima jo neaptarnaut. Darbuotojas ne psichologas, durnių apramint ne jo pareiga.
@Abrūsas Klientas visada teisus, nors ir prašo neįmanomų dalykų. Ir darbuotojo pareiga padėti.
@Nesvarbu aš dirbau taksistu...oi,oi,oi,...
@Nesvarbu Turbūt nedirbęs tokioj srity. Čia kalba eina apie niekuo nekaltą salono darbuotoją. Kad ateina psichas ir pradeda ant tavęs rėkt. Dieną-dvi gal ištvertum. O paskui stogą nuvežtų.
@Abrūsas Keisk darbą, jei jis tau nepatinka
Kažkada Tele2, neįspėjusi, atsiuntė padidinto tarifo mokestį. Tai kai nuėjome pas juos, davė labai pigų planą visai šeimai, nes pakėlėm vėją. Dabar jau kaskart kelia kainą, net neišbuvus sutartyje numatyto termino. Ir jokie pasipiktinimai neveikia. Atseit, tokio plano jau nebėra, kokiu naudojatės. Ir taškas.
@Ot laikai atėjo KAŽKADA
10cnt.. už peašyma ataisakyti paslaugos yra vadinama nemikamai.. Naa taip po 10 cnt, nuo vartotojo į tele 2, aptarnavimą nukrenta iš "ORO", pabyra tarsi manai iš dangaus, pasakius amen..
@Che che Esmė ne 10 ct, o 1,5 eur, kurį gaus tele2 kiekvieną mėnesį, nes dauguma klientų nevaiksčios po salonus, neskambinės į aptarnavimo centrą, kad atjungtų, o kita dalis išvis nesupras kas čia per dalykas ir su kuo valgoma
@oba nu pavarai...taigi kas papuola parašei
Aplamai, mobilaus ryšio tiekėjai nesąžiningai ir apgaulingai klientus bando privilioti, išlaikyti. Gal trūksta konkurencijos? Kaip jie sau leidžia būti šakalais ?
Čia apsauga nuo "piktos akies"
Baikite jau,turėjau tokią problemą su Bite, greitai visos interneto apsaugos ir mokesčiai už jas nulakstė.Beje,sulaukiau neseniai Bitės atstovo skambučio su krūva ditirambų man,koks aš nuostabus klientas,kaip jie man nori padovanoti naujas galimybes,planšetą ir kažkokius ten ausinukus už 1 eurą,kurių reali vertė net 400 eurų ir jau kitą rytą atsiųs pas mane kurjerį su visom dovanom.Tada aš paklausiau,o kiek man visą tai kainuos? Pasirodo dvigubai planas pabrangs.Išvadinau juos telefoniniais kalėjimo sukčiais ir pasiunčiau ant 3 raidžių,o kiek jie parazitai naivių žmonių šitaip apgavo?Ir šitai šiktai valstybei neįdomu.
@3 Kartais pasibėdavojam , kaip buvo gera ir ramu su laidinias telefonais...
@3 Tai pasieškok ne šiktos valstybės.ko čia smirdi?
@3 Toks variantas ir man buvo.Iš tele 2 dar kol kas neteko sulaukti...nu bet jau BITĖ prakeikiau,tai ne tas žodis...
@3 Šventa tiesa. Siūlė planšetę ir man, nemokamai. Sakau, jau turiu, mokamai, dar metai mokėt, jūs prieš skambindami pasižiūrėkit! "Bet čia nemokamai, ryt atneš!" Aš niekur nesiunčiau, bet aštrokai atsifutbolinau. Žinau aš tuos jų "nemokamai"...
@3 Šventa tiesa. Siūlė planšetę ir man, nemokamai. Sakau, jau turiu, mokamai, dar metai mokėt, jūs prieš skambindami pasižiūrėkit! "Bet čia nemokamai, ryt atneš!" Aš niekur nesiunčiau, bet aštrokai atsikračidu. Žinau aš tuos jų "nemokamai"...
@3 Kokiai valstybei…. Jei vienas valdo tele2 ir kuria schemas, kaip maustyt zmones, o brolis uz dovanele nuo brendzio maiselyje…. Seime sedi istatymus priima… tai ir vyksta taip… vieni uzsako istatyma, kiti priima…
@3 Man buvo praktiškai tas pats,tik Tele2.
Pas Tele 2 tai yra tokie dalykai normoje. kažkada buvau susidūręs su tokia pačia problema. kai paklausiau kodėl man mokestis už interneto apsaugą, tai jie pasakė, kad man SMS atsiuntė, o tai reiškia sutikimą. Pagaliau turėjau pereiti pas kitą paslaugos tiekėją, nes susitarti su jai nepavyko. Pas Tele 2 ir interneto planai įdomiai siūlomo klientui. Kas kart kelia po 50 GB pritaikydami naują aukštesnę kainą. Kai paprašai.kad liksiu prie seno plano, tai atsakymas, kad tokio plano jau nebėra, tarsi prašyčiau pasiūti jiem seno modelio batus. Dingsta visos nuolaidos ir privalai mokėti dirbtinai pakeltą kainą.
Tas pats įtariu ir su Telia ir Bite.
@P Ne, ten tik įkyriai siūlo užsisakyti tokią paslaugą. Atsiunčia SMS, mat atsakyk į šią žinutę ir paslauga bus įjungta pirmą mėnesį nemokamai, o po to prasitęs mokamai.
Interneto :))))))))) suka ant kiek atsilupusiam reik but
Ta mokama paslauga, tai dar šnipštas, palyginus su tuo, jog tele2 vos už 3-6 mėn į "apyvartą" grąžina nenaudojamus numerius ir nusiperkus papuola numeriai su labai bloga reputacija, į kuriuos ima skambinėti visokie neadekvatai ir t.t. Tokio absurdo pas kitus operatorius niekada nepasitaikė, tik tele2 daugiausiai sukčių skambučių ir panašių nesąmonių su numeriais. Nusiperki kaip papildomą numerį, kad niekam jo nedalint, o pasirodo to numerio kaip pri**kta visur; intetnete su neigiamais komentarais jog zekui kažkokiam priklausė. Nusiperki kitą numerį ir su tuo kitu numeri panaši istorija. Tas pats ir prieš 5 ir prieš 10 metų buvo. Dėl to nebemėgstu tele2, perėjau pas kitus operatorius ir baigėsi tokie cirkai.
@... Tikrai taip, buvo man panašiai, kai irgi nusipirkau "Pildyk" pakuotę, nes prireikė atsarginio numerio, kurio neketinau niekam dalinti. Bet pirmą savaitę prasidėjo skambučiai, ieškant kažkokio asmens. Įvedžiau tą numerį į Google paiešką, o ten jau pilna neigiamų atsiliepimų ir vos pusmečio senumo skelbimai su tuo numeriu. Tai tikrai panašu, kad Tele2 vos po pusmečio numerius, kuriuos kažkas nustojo naudoti, perparduoda kitiems. Tai labai negerai.
@Vardenis Pavardenis nusipirkau pildyk pakuote, kazkiek pragulejo stalčiuje bet iki nurodytos aktyvavimo datos pabaigos dar buvo likę laiko, bandžiau aktyvuoti deja parašė numeris negalioja, nuėjau i Tele2 saloną, sako pirk kitą pildyk pakuotę, negrąžino tų kelių eur, it kitos pakuotės nedavė

Skaitomiausios naujienos




Į viršų