Naujienų portalas tv3.lt apžvelgia įdomiausias šių metų rinkimų kampanijos reklamas.
Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD) ėmėsi reklamos kampanijos, kurioje žmones skatina negadinti biuletenio, nes kitaip valdančiaisiais vėl taps Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS).
„Haris Poteris tavo biuletenyje yra labai fun, bet Seime ir vėl galime turėti Karbauskį“, „Spiderman 2020 tavo biuletenyje yra labai fun, bet Seime ir vėl galime turėti Širinskienę“. Tokias ir panašias reklamas konservatoriai pastarąsias kelias savaites aktyviai platina socialiniuose tinkluose.
Tai pro akis nepraslydo ir reklamų „herojams“.
„Taip ir norisi paklausti: konservatoriai, nejau taip neturite idėjų, visiškai neturite ko pasiūlyti jauniems žmonėms, kad juos prie balsavimo urnų siekiate atvesti su patyčias iš oponentų keliančia reklama?
Ar patyčių kultūra – Jūsų planas Lietuvai 2020? Kažkaip nestebintų – runkeliai, apačios, šunauja, šūdmala ir „dvėsti“ kalbant apie senjorus, visų mūsų tėvus, – tai jūsų žodynas, skambantis net jūsų kandidatės, Premjerės I. Šimonytės lūpose“, – rašė Agnė Širinskienė.
„Kažkaip nenustebino… Norintiems paanalizuoti patyčias, užtektų pasižiūrėti TS-LKD narių pasisakymus Seimo salėje. O plakatėliai tai apgailėtini, galėjot kolegos konservatoriai ir labiau pasistengt“, – komentavo Aurelijus Veryga.
Konservatoriai taip pat prognozuoja rinkimų baigtį su reklama „Jau išskrenda gandrai“. Taip TS-LKD spėja, kad valdančiosios koalicijos nebeformuos LVŽS, kurios simbolis – gandras.
Įdomią reklamos idėją realizavo paskutinis TS-LKD sąrašo numeris Matas Maldekis, kuris siūlo apversti biuletenį.
Dalis konservatorių reklamų atkreipė rinkėjų dėmesį ne dėl siunčiamų žinučių ar įdomaus apipavidalinimo, o dėl gramatinių klaidų. Laurynas Kasčiūnas kviečia palaikyti „stirpią“ Lietuvą.
Kitas konservatorius Vaidas Šalaševičius pasisako už „pagargą“ žmogui.
Valstiečiams kliuvo ne tik nuo konservatorių, bet ir nuo Lietuvos žaliųjų partijos, kuri akcentuoja, kad būtent jie yra žaliąsias vertybes atstovaujantys politikai, o ne dabartiniai valdantieji.
Kitas įdomus reklaminis žaliųjų sprendimas – kandidatai su žvėrių galvomis.
Vos ne kiekvienuose rinkimuose savo kūrybinėmis idėjomis stebina buvęs Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas. Praėjusiais metais savo vaizdo įrašais internetą sprogdinęs politikas šiemet taip pat atkreipė ne vieno dėmesį šokinėdamas kaip teniso kamuoliukas.
Rinkėjai internete dalijosi ir A. Zuoko „romantiniu“ reklaminiu lankstinuku.
Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) vadovas Saulius Čaplinskas nusprendė šiemet siekti Seimo nario mandato su Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP). S. Čaplinskas, gal įkvėptas prieš 15 metų pasiektos Rolando Pakso sėkmės, nusprendė rinkėjų širdis pavergti apsižergęs motociklą.
Partijos „Jaunoji Lietuva“ lyderis Stanislovas Buškevičius parlamentaro mandato sieks kartu su „Nacionaliniu susivienijimu“, tačiau savo reklamai stilių „pasiskolino“ iš Laisvės partijos.
Ne vieną prajuokino ir krepšininko Stepono Babrausko rinkiminė reklama. Kartu su partija „Lietuva-visų“ kandidatuojantis krepšininkas rinkėjams tvirtina, kad jeigu jie nenori, gali už jį nebalsuoti.
Seimo rinkimai spalio 11 d.