Būtent R. Stankutė su kitu kolega tuomet atvyko į Kėdainių rajone esantį Dotnuvos miestelį, kur buvo pranešta apie įvykusią eismo nelaimę. Paaiškėjo, kad į eismo įvykį pateko girtas kitas R. Stankutės kolega Lukas Tamošaitis. Avariją sukėlęs pareigūnas tuomet net nepriėjo prie kito automobilio, kuriame buvo sužalota mergina ir nepasivargino iškviesti greitąją pagalbą.
L. Tamošaitis, kaip vėliau paaiškėjo teisme, su R. Stankutės palaiminimu pasišalino iš įvykio vietos. Jo kolegė net nepasirūpino, kad alkotesteriu būtų pamatuotas L. Tamošaičio girtumas.
Per avariją sužalotai kito automobilio vairuotojai dėl šio įvykio teko ištverti ne vieną operaciją. O L. Tamošaitis, galiausia, už tai, kad stipriai viršydamas greitį (leistinas 50 km/val., o skriejo apie 115 km/val. greičiu – aut. past.) sukėlė šią avariją buvo nubaustas vos vienerių metų bausme, ją atidedant 2 metams.
Dėl šios istorijos darbo neteko keturi pareigūnai, bet konkrečiai R. Stankutės atveju bylos nagrinėjimas Lietuvos apeliaciniame teisme tęsiasi iki šiol. Mat nė viena iš trijų šios istorijos pusių nesutinka su ankstesne kolegą dangsčiusiai R. Stankutei paskirta vos 4820 eurų bauda.
Skirtingi prašymai
Prokuroras šioje byloje prašo pakeisti nuosprendžio dalį, kuria R. Stankutė pripažinta kalta ir nuteista dėl tarnybos pareigų neatlikimo bei jai paskirta 4 820 eurų bauda, panaikinti.
Siekiama, kad R. Stankutė būtų pripažinta kalta dėl piktnaudžiavimo, siekiant naudos, bet nesant kyšininkavimo požymių. Tokiu atveju jai prašoma paskirti 11 400 eurų baudą bei penkeriems metams atimti teisę dirbti valstybės tarnyboje.
Per avariją nukentėjusi mergina taip pat prašo R. Stankutei paskirti griežtesnę bausmę. Mergina taip pat prašo iš nuteistosios ir Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato solidariai priteisti 15 tūkst eurų neturtinės žalos atlyginimo.
Savo ruožtu R. Stankutė prašo teismo įvertinti jos atliktus veiksmus kaip ne tokius pavojingus, kad jie užtrauktų griežčiausią baudžiamąją atsakomybę. Anot buvusios policininkės, jos veiksmai gali būti vertinami kaip tarnybinis ar drausminis nusižengimas.
Lietuvos apeliaciniame teisme šioje byloje šiuo metu padaryta pertrauka. Kitas teismo posėdis numatytas jau tik 2020-ųjų pradžioje.
Rado, kad prisiimtų kaltę
Naujienų portalas tv3.lt rašė, kad Kėdainių policijos pareigūnas L. Tamošaitis iš tarnybos policijoje buvo atleistas tais pačiais 2017 metais, o kartu su juo darbo neteko dar trys pareigūnai.
Ilgą laiką L. Tamošaitis neigė kaltę, o pabėgęs iš įvykio vietos buvo netgi radęs žmogų, kuris prisiėmė kaltę ir tikino vairavęs prabangų pareigūno automobilį.
„Tas žmogus yra jo kaimynas, gyvenantis toje pačioje gatvėje. Tas žmogus ilgą laikotarpį yra niekur nedirbantis, teisių neturi, o ar vairuoti moka, taip pat klausimas,“ – anksčiau tv3.lt pasakojo per šią avariją nukentėjusi Indrė.
Net atsirado įrodymų, kad L. Tamošaitis kalbėjosi su kitais pareigūnais ir prašė savo kolegų pagalbos išsukti iš nepavydėtinos padėties. Neoficialiai kalbama, kad avarijos dieną pareigūnas šventė kolegės gimtadienį.
L. Tamošaitis su savo galingu automobiliu smarkiai viršijo leistiną greitį, o atsitrenkęs į Indrės vairuojamą „Opel Corsa“ nepuolė jai padėti ir net nepaskambino pagalbos telefonu.
Indrė įsitikinusi, jei nebūtų avarijos liudininkų, šis pareigūnas iki šiol lyg niekur nieko dirbtų policijos komisariate, o kalėjime sėdėtų nekaltas jo kaimynas.
Iš įvykio vietos dingęs patrulis kolegoms pasirodė tik tuomet, kai buvo visiškai blaivus. Nors ši avarija įvyko prieš daugiau kaip 2 metus, tačiau jos byla nebaigta iki šiol.
Indrę anksčiau piktino ir skaudino tai, kad avariją sukėlęs pareigūnas bandė įrodyti, jog jos nesužalojo. Bet šią nelaimę primena ant kojų likę randai. Avariją matę liudininkai nesitikėjo, kad po šios avarijos kažkas liko gyvas automobilyje.
Po susidūrimo „Opel Corsa“ rėžėsi į pakelės medį, o po to tris kartus vertėsi. Sužalotą automobilio vairuotoją iš aukštyn ratais apvirtusio automobilio ištraukė ugniagesiai.