Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Valytojas ateina ir už savo darbą gauna apie 800, mokytojas su (specialiojo pedagogo, logopedo, tiflopedagogo ar surdopedagogo kompetencijų) kvalifikacija ar gaus min 2500 į rankas? Ar aš kaip tėvas noriu, kad mano vaikas norėtu mokytis kartu su sunkiai mokitinu vaiku, nes medžiagos išdėstymas turi tam tikrą laikotarpį. Didžoji laiko dalis mokymo yra aukojama sunkiems vaikams. Tada ir gaunasi, kad bendras mokinių žinių vidurkis ir pažymiai smarkiai krenta. Arba bus ne 6-7 pamokos, o iki darbo dienos pabaigos 8-9 pamokos. O pedagogams ruoštis kitai darbo dienai nebus reikalo....
@Martynas
I valytojas dar ne taip lengva patekt ;))) po tokiu perversmų toks darbas bus svajonių...
Mokytojom gali dirbti arba visiskai afazija turintys zmones arba jau nebeturintys kitos iseities iki pencijos ..o dabar bus mokyklose kaip durnyne;)))
Mokytojom gali dirbti arba visiskai afazija turintys zmones arba jau nebeturintys kitos iseities iki pencijos ..o dabar bus mokyklose kaip durnyne;)))
Čia taip sugalvojo???
Tai kažin kada baigs tvarkytis ....kiek metų tai trunka,gal jau reiktų dirbti...
Aceit rūpinasi neigaliais... O kas pasirūpins normaliais. Mačiau sūnaus klasėje vieną tokį su trūkūmais. Neklausydavo mokytojos, lysdavo po stalu ir t.t. Visi mokiniai šoke. Kol mokytoja įkalbinėdavo "tą" liautis, visa klasė šoke nuo to. Tai koks mokslas? Id iotų kompanija su visikiom šiukšdinienėm priešakyje. Problema manau tame, kad nebėra pinigėlių, mokyklas naikina, sujungia ir tokiais būdais bandoma dar krizę patempti.
@Komentatorius
Būtent normalus kentės labiau .mokslo prasme bus apleisti,nes puse laiko reiks valdytis anuos .. yyypatingus...
Gal ministerijos galvos tegul parodo, kaip reikia dirbti su vaikais! Kodel jie gali tik nurodineti! Tegul pajunta ant savo kailio, kaip lengva suvaldyti toki kieki vaiku ir dar pasirupinti jais ir kazko dar ismokyti!
Svietimo ministerija-vaiku darzelis!
Svietimo ministerija-vaiku darzelis!
@Lidija
Ne vaikų darželis, o nekompetentingi kavos gėrėjai
Žiauriausia šitoje situacijoje tai,kad niekas nepagalvoja ir apie vaikus su negalia, mūsų švietimas dar nesugeba, išspręsti patyčių klausimo,tarp daugiau ar mažiau panašių vaikų ,o ka kalbėti apie ypatingus vaikus. Visiems svarbus mokytojai,bet niekas matyt nepagalvoja kaip jausis vaikas,koki psichologini spaudimą patirs. Juk speceliosia centruose jie daugiau ar mažiau vienodi.
@Tesiog....
Kokie jie ypatingi...vadinkim daiktus savais vardais .
Ypatingas vaikas tas kuris groja keliais instrumentais ir mokosi gerai..va cia ypatingas ..
Kas tuos pavadinimus kuria? Specai tai,o ne ypatingi . Specialiųjų poreikių, sutrikusio vystymosi vaikai .
Ypatingas vaikas tas kuris groja keliais instrumentais ir mokosi gerai..va cia ypatingas ..
Kas tuos pavadinimus kuria? Specai tai,o ne ypatingi . Specialiųjų poreikių, sutrikusio vystymosi vaikai .
@RTL
Puikus komentaras. Žodis ypatingas reiškia išskirtinį, nepaprastą, unikalų, o ne su trūkumais. Jei ypatingieji būtų ypatingi, tada standartiniams reiktų pagalbos, o ne atvirkščiai. Jie su trūkumais, tad vadinkime daiktus tikraisiais jų vardais.
Na Lietuvoje sprendimai priimami kaip visad keistai, neatsizvelgiant nei i galimybes, nei i poreikius. Pati turiu specialiu poreikiu dukryte ir aciu Dievui gyvename ne Lietuvoje. VISU PIRMA UZUOJAUTA VISIEM SPECIALIUJU POREIKIU VAIKU TEVAMS, LAIKYKITES! Visu antra specialiuju poreikiu vaikai yra visi skirtingi, diagnozes ju nesuplaka i viena - vieni tikrai gali adaptuotis tipineje mokykloje ir ju galimybes yra daugmaz kaip tipisku vaiku, bet yra daugybe niuansu, kur specialiuju poreikiu vaikui tipine mokykla gali sukelti tragiskas traumas, vieni vaikai negali pakelti triuksmo, kitiems didziule spalvu, garsu stimuliacija yra pertekline, kiti vaikams iaterija gali sukelti paprastas prisilietimas ir t.t. Tokia pertvarka turi buti apgalvota iki smulkiausiu detaliu, nes ji palies pacius jautriausius visuomenes narius - vaikus!!!! Jau nekalbant apie tipiniu vaiku elgesi vienu su kitais, vaiku priekabiabima, mustybes, pravardes ir pan - specialiu poreikiu vaikai gali atsidurti tiesiog priekabiu ir agresijos centre... O kalbant apie mokytoju paruosima - cia is vis kita tema, mokytojai kartais sunkiai sutramdo tipiskus vaikus, o ka jau kalbeti apie demesi specialiuju poreikiu vaikams. ATSAKINGIEMS UZ SIA PERTVARKA, LINKIU SUSTOTI IR PRADETI RIMTAI ZIURETI I SITA POKYTI, ATSIZVELGIANT I GYDYTOJU, PSICHOLOGU, MOKYTOJU REKOMENDACIJAS, galbut netgi isigilinti i kitu saliu priimtas strategijas siuo poziuriu, kai kur tikrai yra antras mokytojas, kai kur yra specialiu mokyklu tinklas, butent pagal specialiu poreikiu lygmeni, nuo sunkiausio iki labai artimo tipiskai mokyklai. Sistema turi buti jautri, apgalvota, tikslinga ir gelbejanti o ne pasmerkianti daugybe zmoniu kanciai!!!
Gal pradėkime nuo šeimos,visuomenės,juk mūsų vaikai mūsų dalis,gal Lietuvoje daugoka universitetų? Kurie ne itin reikiamu lygiu ruošia mokytojus,kodėl vadinamieji mokytojai nedirba švietimo sistemoje ir tt.mpkytojai raitokitės rankoves ir dirbkit nesusireikšminę savęs,nes kaip pasiklausai,paskaitai tas dejones,darosi nejauku .visiems nelengva,tačiau atrodo kad jūs gerbiamieji išskirtiniai.
Koks tikslas tokio ugdymo? Kai klasėje atitinkamas skaičius mokinių, o ugdymas individualus... Tai kiek programų sukrauta mokytojui? Ką jūs kuriate? Ko siekiate? Tai veda prie mokytojų išsekinimo. Mokytojai tikrai nesutiks dirbti, kai individualių programų daug, o jie baigė savo mėgiamą specialybę...
melas,melas.Ką jie seime sėdintys žino apie vaikų ugdymą mokyklose,o apie neįgaliųjų ugdymą visiškai jokio supratimo neturi.Jie tik kurpti visokius nereikšmingus įstatymus gali,kad tik blogiau visiems būtų.Lai patys seimūnai nusileidžia į mokyklas ir pabūna kartu su mokytojais nors dieną,o nepasirodo,kaip šešėliai.Gal kažkokį supratimą turėtų.Apie užsienyje ugdomus spec. poreikio mokyklose lai tyli,Vokietijoje vieną vaikutį prižiūri vienas mokytojas ir jo padėjėjas,o apie atlyginimą nėra ką ir kalbėti.Ir viskas pas mus daroma per sėdynę.
@Melas,
ką čia skiedalioji. Ir nedora lyginti vokiečių ir mūsų galimybes. Faktas tas kad spec. poreikių vaikai jau dešimtmečius mokosi mūsų mokyklose ir faktas yra tas, kad mokytojai gauna priedus, jei klasėse yra tokie vaikai. Tai nedideli pinigai, bet jie jau kelis dešimtmečius mokami kaip priedai. Tai klausimas mokytojams, nejaugi per 30 metų dar nesusivokėte, kad klasėse nėra visiško vaikų standarto, kad jie visi skirtingi ir svarbiausias pedagogo uždavinys atrasti kelią, kuriuo kreipiant ugdytinis pasiekia rezultatų. Tas mokytojų vaitojimas primena norą grįžti į sovietinius laikus, kai visi pagal vieną buvo lygiuojami privalomai. Neatitinki standarto, lauk iš klasės ir mokyklos.
Planuoja didžiulę pertvarką, kuri palies tūkstančius: mokytojai jau grasina