• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Brangstant maisto produktams, vis daugiau pirkėjų medžioja nuolaidas ir akcijas. Prekybos tinklai tuo puikiai naudojasi: artėjant galiojimo pabaigai, prekes ženklina lipdukais „nukainota“ ir siūlo jas pigiau. Tačiau ne viskas taip paprasta, kaip atrodo – kai kurios nuolaidos pirkėjams kelia daug klausimų.

Brangstant maisto produktams, vis daugiau pirkėjų medžioja nuolaidas ir akcijas. Prekybos tinklai tuo puikiai naudojasi: artėjant galiojimo pabaigai, prekes ženklina lipdukais „nukainota“ ir siūlo jas pigiau. Tačiau ne viskas taip paprasta, kaip atrodo – kai kurios nuolaidos pirkėjams kelia daug klausimų.

REKLAMA

Portalo Pricer.lt atstovai savo socialiniame tinkle pasidalijo nuotrauka, kurioje užfiksuota, kaip prekybos tinklo „Rimi“ lentynoje besibaigiančio galiojimo produktas pažymėtas oranžiniu 50 proc. nuolaidos lipduku.

Kainų paradoksas

Kilo paradoksas – baltas kainų lipdukas skelbia, kad produktas prieš nuolaidą kainavo 99 centus, o po 50 proc. nuolaidos – 70 centų.

Pirkėjas neslėpė nusivylimo – esą tai klaidina žmones ir atrodo kaip sąmoningas bandymas apgauti.

„Pažiūrėkite kokią akciją pagavome šiandien, namuose tik apsižiūrėjome.​​​​ Na, 50 %, tai nuo reguliarios 1.39 € kainos, bet, kad 0.99 € yra „nereguliari“ irgi jokio patvirtinimo nėra.

„Rimi“ turbūt vadovaujasi principu – bet kurioje situacijoje taikyk 50 % nuolaidą, o galutinę rašyk bet kokią“, – piktinosi pirkėjas. 

Tiesa, ne vienam pirkėjui tai kelia klausimų, mat žmogus, atėjęs į parduotuvę, dažniausiai vadovaujasi tuo, ką mato lentynoje ar ant pačios prekės. Jei kaina buvo 99 centai, o po „50 proc. nuolaidos“ – 70 centų, kyla klausimas – kaip taip gali būti?

Po įrašu pasirodė dešimtys komentarų, nurodančių, kad kainų lipdukai yra ne vieną kartą suklaidinę žmones bei svarsto, ar tokia praktika išties sąžininga. 

Kaip rašo Pricer.lt, tokia praktika būdinga ne tik „Rimi“, bet ir kitiems prekybos tinklams.

Į situaciją sureagavo ir „Rimi“

Naujienų portalui susisiekus su prekybos tinklo atstove, ši paaiškino, kad oranžiniai lipdukai tinkle reiškia nuolaidą nuo reguliarios prekės kainos, o ne nuo akcijinės.

REKLAMA
REKLAMA

„Tokiu būdu prisidedame prie maisto švaistymo mažinimo, o pirkėjai turi puikią galimybę sutaupyti ir kokybiškas prekes, kurių galiojimo terminas eina į pabaigą, įsigyti už mažesnę kainą“, – komentuoja tinklo atstovė.

Ji paaiškina, kad nuolaida oranžiniu lipduku visada skaičiuojama nuo reguliarios kainos, tačiau pasitaiko atvejų, kai produktas jau anksčiau buvo pažymėtas akcine kaina. Tokiu atveju ant pakuotės ar lentynos esanti kaina – mažesnė, bet ne ta, nuo kurios skaičiuojama nuolaida.

REKLAMA

„Pasitaiko atveju, kuomet už mažesnę kainą siūlome įsigyti prekes, kurios dalyvavo ar dalyvauja akcijoje ir ant jų būna nurodyta ne reguliari, o akcinė kaina. Nurodytu atveju, baltame fone nurodyta kaina ir yra akcinė, su kuria produktas buvo sufasuotas prieš akciją.

Informacija apie reguliarią prekės kainą, nuo kurios taikoma nuolaida, pateikta oranžiniame lipduke ir nuo jos ir yra skaičiuojama nuolaida. Informaciją apie tai, kad nurodomo dydžio nuolaida yra taikoma nuo reguliarios prekės kainos, pirkėjams pateikiame plakate prie nukainotų prekių“, – nurodo prekybos tinklo atstovė.

Aukok
REKLAMA
Tikrai ne už tokią Lietuvą Baltijos kelyje stovėjome,kad po 35 nepriklausomybės metų, žmonės raustųsi prekybcentrių nukainuotų prekių vežimėliuose ir piktintusi, kodėl prekė kainuoja 70,o ne 50 centų.
Rimi yra lupikų krautuvė, stengiuosi aplenkti kaip ir IKI.
Iš apgaulės jie didelius pelnus ir uždirba, naujas parduotuves stato.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų