Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Labai užjaučiu automobilio vairuotoją ir keleivių.
Laukia ilgas ir žiaurus kelias prieš didelius pinigus
Mano vairavimo stažas 38m,bet niekada nemačiau motociklistu nesvarbu kokios markes jis būtų kad laikytųsi važiavimo taisyklių ,greitis pašėlęs greitis ir žaidimas su mirtim
Baikit kišti į kiekvieną telefoną apie norus
Teko jaunystėje važiuoti su ,,Ural" be priekabos 160km/h.Kas žino kelią Palanga - Šventoji supras ką turiu omenyje.Lekiant tokiu greičiu su tokia bandūra kelias susiaurėja kelis kartus ir matosi tik siaura juosta ir menkiausia kliūtis tampa mirties priežastimi...o šiuo atveju kliūtis tapo automobilis.Išvada: ,,Motociklistai niekada nepasimokė iš svetimų tragedijų,net jei tektų išsidaužyti iki paskutinio - kiekvienam savas kelias į mirtį..."
gavo jabanas pideras su savo mocu ko nusipelnė, kai pasivadini "šėtono išpera" tai toks ir tavo likimas, dabar gales pragare grauzt birką savo mylimam šėtonui.... o šiaip tai nemačiau dar nei vieno motociklininko lietuvoj važinėjančio pagal taisykles
Koks skirtumas kas dabar kaltas? Kažkam jau dzin, kažkam kiekvieną vakarą teks užmigti su mintim, kad galimai yra kaltas dėl žmogaus žūties. Svarbu, kas sugeba pasimokinti iš tokių klaidų. Pencininkai vargu ar pradės vairuoti atidžiau, taigi belieka saugotis patiems.
niekas jūsų neapsaugos, jeigų patys nesaugosite savęs. Pats vos nepakliuvau i panašią situaciją, įvertinau, kad motociklas dar toli, tačiau pradėjus sukti, jis prašvilpė pro pat nosį.. Tiesa, vėliau sustojus sankryžoje, jis paprašė atidaryti langą, maniau, gausiu keiksmažodžių laviną, o jis tiesiog atsiprašė.
Iš foto kadangi priekyje posūkis jei nėra kokio kalniuko matomumas maksimum 150 metrų. Jei kamikadzė ant vieno rato tai matomumas dar sutrumpėja. Šiaip regitros egzamine turėtų būti ir algebros uždaviniai kuriuose turėtų įvertinti atstumą iki priešais esančios transporto priemonės. Sužinotų kad užmiestyje plastikiniai stulpeliai kas 50 metrų. Retais atvejais kas 100 metrų. Sužinotų kokiais atstumais stovi gatvių apšvietimo stulpai. Spręstų per kiek sekundžių nuvažiuoja 100 metrų 50 km/val ir didesniais greičiais. Gal tada ant siūlo laikančio ausis atsirastų mazgelis kad 150 metrų 100 km/val greičiu viso labo 5 sekundės. ir šiaip reiktų precedento teisme kai liudininkais dalyvautų regitros egzaminatoriai, psichologas, ir t.t. aišku atlikus įvykio ekspertizę kai posūkis atliekamas 10 kartų ir tik vieną kartą dalyvauja motociklas. Gal tada dingtų nustebę kodėl automobilis juda pirmyn o ne kerta ant stabdžių ir juda atgal. Sakysim aviacijoje yra taisyklė jei susikerta keliai abu suka vairą į vieną pusę. Ir čia turėtų KET būti įtraukti psichologinis motyvas. Gali parašyti kirsti ant stabdžių užkišant abi eismo juostas o 99 procentai to nedarys. Pvz. prie Šiaulių Tilžės. Atvažiuojant nuo centro buvo užbrūkšniavę dalį juostos. Praktiškai nė vienas to nesilaikė. Ir tą panaikino.
Blyn dar teisybės jieško. Su motociklu įlėkė į tojotos saloną. Ble tai kokiu greičiu lėkė? Tai spidometro rodyklė sustojo ant tos padalos. Tie giminaičiai broliai ir sekejai turi padengti nuostolius. O ar girtumą tikrino to lavono? Kraują eme? Užknisa tie lakstantys šudvabaliai. Radaras tik iš priekio fiksuoja greitį. O motociklų numeris tai subineje.
yra baisi liga, kuri dažnai baigiasi mirtimi.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų