„Paysera“ patiria DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataką. Dėl šios priežasties įmonės klientai bei internetinių parduotuvių pirkėjai gali susidurti su paslaugų veikimo sutrikimais ar lėtesniu sistemų darbu“, – pranešime teigė bendrovė.
Pasak „Payseros“, ataka neturi įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui, ji skirta sutrikdyti sistemų pasiekiamumą ir greitį.
DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.
„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.
Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!