Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
tikrai ne visas pokalbis.lektuvui artejant prie tupimo ,pilotas pastoviai pranesineja apie greiti,auksti ir atstuma iki tupimo tako...taip,pat raso,kad lektuvas,tarp kliuciu ciouze apie 400m....tai reiskia jo zemejimo trajektorija buvo leksta,jaigu toks lektuvas prarastu trauka-jis kristu kaip akmuo.sklendimo tokie lektuvai neturi.o,sitas sklende...tai didele tikimybe,kad pilotas/e suklydo tupdydamas/a lektuva .ir per anksti tupde.
@cia Jei sklendžia, vadinasi varikliai neveikia. Ir ką reiškia, negali sklęsti? Jei turi atitinkamą greitį ir aukštį praktiškai visi gali sklęsti. Bet čia grynai kažkokia techninė problema ar piloto klaida. Bet juk nebuvo rūko, tai tupdė ne vien pagal prietaisus, turbūt - galėjo vizualiai įvertinti aukštį...
@jo tokio tipo lektuvai.turint daug aukscio,ji galima butu ivaryt i pikiravima,ir bandyt tupdyt...bet tada jis subyretu...bet,juk sioje situacijoje aukscio ir nebuvo,juk taikesi tupti...nakti,svetimame oro uoste,is ,,boeng,, kabinos vizualiai iziureti ka nors labai sunku...cia ,tas straipsnyje pokalbis labai itartinas...taip nebuna,kad dispeceris pasilabintu,nukreiptu i taka,ir ,,ate,,...dispeceris negalejo nematyti,kad lektuvas pavojingai praranda auksti...tai ne visas pokalbis...
@nesklendzia Nauja vaizdo medžiaga rodo, kad paskutiniu momentu nosį žemyn nukreipė... Gal aukščio vairo problema...
@jo suprato,kad per anksti tupia,trauka buvo sumazine,todel pikiravimu norejo igyti greiti,kad ,,datempti,, iki tako?
@o,gal Taip niekas nedaro tokiam aukštyje :) jei pamatytų, kad greitis per mažas didintų greitį ir nosį šiek tiek keltų pakartotiniam užėjimui, bet tikrai nenukreiptų žemyn. O taką tai turėjo vizualiai matyti, tai čia ir įdomu...
@jo nelabai tikiu ta informacija,kad pilotas/e nukreipe lektuvo nosi zemyn...kaip,gi lektuvas,byredamas,sliauzdamas tarp kliuciu...nusliauze 400metru? jaigu butu smiges,tai nebutu to nuciuozimo.
@as Pasižūrėk vaizdo medžiagą ir suprasi apie ką aš. Jei nebūtų nukreipta nosis žemyn - šliaužtų dar toliau. Ir tas nukreipimas nėra 90 laipsnių, nes aukštis mažas - kalba eina apie 10-25 laipsnius žemyn, kas nenormalu šiaip.
@as Ir dar, keli šimtai metrų nėra 400 m ;)
Deportuoti visus rusus, neturinčius ES pilietybių. Uždrausti rusiškų siuntų tranzitą per Europą. Nes atsižvelgiant į tai, kad visą rudenį kartojosi mįslingi įvykiai su degiomis siuntomis, kurių adresatai būtent rusai ir visi šie įvykiai buvo būtent DHL gabentose siuntose, tai kyla įtarimų, kad ir čia ne šiaip avarija... Jeigu Europoje neliktų rusų (neturinčių ES pilietybių), tai nebūtų kam ir siuntinėti teroristinių siuntų. Sumažėtų pavojaus rizika.
@Vardenis Gerai kad turiu pilietybę.
@Rusas bus atimta!
@Rusas tave gyva sudegint
@Vardenis Deportuoti visus debilus vardenius is ES.
Kažkas su lėktuvo technine būkle ar piloto klaida. Gal flapsų kampas netinkamas buvo užduotas ir keliamąją jėgą prarado prie žemo greičio... Nes šiaip kaip ir tvarkingai leidosi, o iš pokalbio matyt, kad jokios ten bombos nebuvo ir gaisro taip pat. Nebent elektronika buvo kaip nors paveikta. O gal koks krovinys pasislinko, bet čia mažai tikėtina.
Žurnaliūgos vėl durnina žmones su melagingom antraštėm.
Ar juos gal pačius krėtė pahmielo drebulys po savaitgalio.
@Hmmmm Turi sukrėsti skaitytojus, nes kitaip mažai kas skaitys.
Pakrovė užsidegusius siuntinius, niekas nieko nežino.
jaigu ir toliau lektuvai taip brutaliai dauzys musu balionus su cigarais,teks Vilniuje branginti cigaretes ,,Minsk,,.
lektuva pilotavo moteris, tame ir avarijos peiežastis. pamenat kas nutiko praeita vasara, kai oro baliona pilotavo moteris
@nebespeliokit dar visai nesenai ju i laivus keleivemis neeme-zmones zinojo-jai boba laive-laivas tikrai nuskes.
@teip jos jau piluotuoja F16, F22, F35 ir yra aukščiausios klasės pilotės. Taip kad eik tu pokarinį nat pečiaus bezdėti
@na dabar pilotuoja? bobos? gal žinot nors porą pvz?
@nebespeliokit ; moteris yra dispečerė, kuri sėdėjo bokšte, o pilotas yra vyras. Pokalbio gale įsijungia kitas dispečeris, vyras, kuris nurodo lėktuvams ant pakilimo tako nekilti, o ta pradžioje kalbėjusi dispečerė moteris kažkur dingsta ;)
@netiesa Kava matyt baigęs, bėgo į bufetą
Ekspertų ANAL itiku straipsnių....bet nieko nėra iš lėktuvo savininku..
Kokia tikra būklė kokie remonto darbai... vyksta perdimas į vandenį
keista kad dar neapkaltinti rusai ir Putinas
@nu o tau kas jie ,gimines ?
@nu tai kad jau kalti daugiau niekam.rado balalaika
Jai pilotas normaliai palaikė ryšį su bokšte sėdinčių skrydžio dispečeris, visas pokalbis vyko tarp jų kai rašo normaliai, perduata info, kas vyksta ant pakilimo nusileidimo tako, fai kam dar rašyti apie sukrečiantis detales, kur nieko sukreciancio taip ir neparašo, o buvo normalus darbinis pokalbis
@Šramas todel kad šudu malunas rašo
@Šramas tame pokalbyje slypi svarbios detalės, kurių mes eiliniai nesuprantame. Šį pokalbį nagrinėjo youtube aviacijos ekspertai ir pateikė visokių versijų, galimai lietuvė dispečerė padarė klaidą ir nepataisė piloto, vienas iš jų mini 25 aukštį, o kitas - 27. Ji turėjo jį pataisyti, nes lėktuvo aukštis buvo mažesnis. Dėl to lėktuvas galėjo per anksti trentis į žemę.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų