„Traukinys Vilnius-Kaunas išvažiavęs 17.45 val. iš Vilniaus įstrigo prie Žaslių. Mes jau čia įstrigę maždaug 3 valandas. Konduktoriai sakė, kad partrenkė gyvūną. Mes dabar laukėme 3 val., kad mus partemptų viena stotele atgal ir važiuotume kita linija. Traukinyje neveikia rozetės, šviesos junginėjasi, labai šalta“, – pasakojo į nemalonią situaciją papuolusi moteris.
Šiek tiek po 22 val. skaitytoja jau pranešė, kad traukinys pajudėjo iš stoties į Kauną – šildymas buvo įjungtas, tualetai vis dar neveikė. Traukinyje, pasak moters, buvo vaikų skautų.
Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ pranešė AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė spaudai Kotryna Dzikaraitė, šeštadienį vakare iš Vilniaus į Kauną vykęs elektrinis traukinys prie Žaslių susidūrė su laukiniu gyvūnu. Po susidūrimo traukinyje kuriam laikui sutriko elektros tiekimas, o dėl šios priežasties tinkamai negalėjo veikti ir šildymas bei WC.
Į įvykio vietą atvykę viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo specialistai nustatė, kad traukinys elektros tiekimą užsitikrinti galės artimiausioje geležinkelio stotyje. Tuomet buvo iškviestas pagalbinis lokomotyvas, kuriuo traukinys buvo nutemptas į Žaslių stotį. Ten apie 22 val. atkūrus elektros energijos tiekimą, traukinys galėjo tęsti reisą – keleiviai Kauną pasiekė 22 val. 37 min.
Neplaninio sustojimo metu keleiviams buvo dalinamas vanduo ir užkandis. Atsižvelgiant į tai, kad kuriam laikui traukinyje buvo sutrikęs elektros tiekimas, traukinyje tam tikram laikui buvo apribota WC ir šildymo veikla, taip pat neveikė elektra.
„Tokios išskirtinai sudėtingos situacijos pasitaiko itin retai – suprantame, kad jos sukelia nepatogumų ir dėl to atsiprašome. Keleivius kviečiame kreiptis dėl kompensacijos el. paštu [email protected]. Jei klientas bilietą pirko internetu ar per programėlę pakaks prisegti elektroninį bilietą, jei kasoje ar traukinyje – svarbu prisegti ir bilieto kopiją, o laiške nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervesta kompensacija.
Kilus klausimams ar norint pasidalinti grįžtamuoju ryšiu visuomet kviečiame kreiptis į klientų aptarnavimo specialistus interneto svetainėje įdiegtame „gyvo pokalbio“ laukelyje, informacijos centro telefonu +370 700 55111, el. paštu [email protected] ar parašant į bendrovės socialinių tinklų paskyras. Klientų patogumui, specialistai dirba nuo 7 iki 21 val.“, – komentavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė K. Dzikaraitė.