Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pešteji neturi vaikščiot dviračių takais. O žiūrint iš teisinės pusės paspirtukams kurių galia virš 1 kW ir greičio virš 25 km/ val. čia visiškai nedadirbtas įstatymas.
1. REGITRA nenori registruoti tokios transporto priemonės nes jie neatitinka nei vienai iš žemiau išvardintų transporto premoniu:
tai ne motociklas,
tai ne motoroleris,
tai ne mopedas!!!
Tai yra paspirtukas arba scooteris, o tokios transporto priemonės REGITROS registre nėra!!!
REGITROS darbuotojai reikalauja "atitikties sertifikato", kurio niekur negausi!!!
2. Paspirtukai kurių galia net 350 w gali lengvai pasiekti greitį 35-40 km/val. atjungus rebotuvą. Važiuojant 25 km/val. tave reguliariai lenkė dviratininkai. Tai dviratininkai irgi pažeidžia greičio ribojimus?!
Pagal KET taisyklės galingi paspirtukai privalo važinėti tik važiuojamąją kelio dalimį (ten kur važinėja mašinos). Pabandykite pravažiuoti su galingu paspirtuku tokiose gatvėse kaip Geležinio vilko, Ukmergės, Oslo, Ozo, Gariūnų važamaja kelio dalimi. Tai tiesus kelias geriausių atveju į ligoninę, o blogiausiu į morgą. Ten mešinos važinėja iki 100 km/val.!!! Paspirtuko saugus greitis iki 50 km/val. Kiek bus avarinių situacijų jeigu paspirtukai pradės važinėti važiuojamąją kelio dalimį vidurį eismo juostos su dvigubai mažesnių greičiu nei važinėja mašinos!!!
Išvada:
Reikia skubiai keisti teisinė bazė bei įstatymus šio klausimų. Dabar įstatymai apsaugo tik viena grupė eismo daliviu: peštiesius. Galingu paspirtuku vairuotojus nustūmė į bedugnę!!!
Užregistruoti neįmanoma, važinėti važiuojamąją kelio dalimi kur leistinas greitis virš 50 km/val. gali būti mirtinai pavojinga, dar reikia vengti susitikimo su policija nes busi nubaustas!!!
Baudos čia problemos neišspręs!
Kodėl negalima leisti važinėti galingas paspirtukams dviračių takais laikidamas saugaus greičio (iki 25 km/val)? Prie kuo čia galingumas?
Sutinku kad "galingisnems paspirtukininkams" reikia turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, vairavimo stažą 2-3 metus, amžius nuo 23 metu(+/-).
Šį komentarą parašiau kad žmonės žinotų kokia yra teisinė situacija su galingais paspirtukas. Jie dabar yra palikti likimo valiai. Tokia situacija tęsėsi jau keletą metų!!! Labai norėčiau kad pagaliau būtų priimti atitinkamai įstatymų pakeitimai ir saugus eismas būtų užtikrintas visiems eismo dalyviams!
El paspirtukas nenaudoja raumenų jėgos. Jie tik eisme su mašinomis! Jokiu taku šaligatviu. Ir problemos nėra
Tai nereikia eit užsižiopsojusiems, patys lendat į dviračių takus, o poto verkiat..
su tokia teisėsauga geriau nebus ir dviratininkai ir paspartukininkai daro ką nori
Deje pagal KET kaltas paspirtukininkas. Nes kelias pažymėtas pėsčiųjų ir dviračių takas. Vadinasi papirtukas pro pėstyjį privalo pravažiuoti pėsčiojo greičiu. Ir nesvarbu kas ant kelio nupiešta. Šioje vietoje labai siauri šaligatviai. Nors daugumoje atveju palaikyčiau paspirtukininką, nes kai dviračiu taku begalvės mamos su vežymėliais važinėja pakesti negaliu, bet paspirtukininkas KET nežino tai vadinasi,- nusipelnė.
@m Pėsčiųjų ir dviratininkų takas aiškiai atskirtas, pagal KET pėstiesiems dviračiu taku vaikščioti yra draudžiama. Negana to, vairuotojas nedideliu greičiu važiavo paskui kitą paspirtuką saugiu atstumu, o pėsčioji praleidusi vieną tiesiog įžengė į dviračių taką, taip sukeldama pavojų sau ir vairuotojui. Norite pasakyti, kad net važiuojant pėsčiojo greičiu, jeigu pėstysis prieš pat nosį išlenda priešais ratuotą transporto priemonę, kaltas vairuotojas?
@n Noriu pasakyti tik tiek, kad nuotraukoje matomas kelio ženklas pėsčiųjų ir dviračių takas nėra perskirtas. Pagal KET kelio ženklas turi pirmenybę prieš, bet kokį horizontalujį ženklinimą. Taigi pagal KET kaltas paspirtukininkas. Ir apskritai valdydamas dviračiu taku transporto priemonę gali jaustis juridiškai saugus tik jei kelias pažymėtas tik dviračio tako ženklu. Jei yra toks kaip nuotraukoje ar perskirtas vertikaliai atsakomybė pereina transporto priemonės vairuotojui. Mano nuomone tai čia savivaldybė susimovė įrenginėdama siaurus šaligatvius. Šaligatvis siauras tai teko žymėti, kad tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Jei būtų platesnis šaligatvis ir atskirtas, kad ir siaura, žalia juosta būtų visiems saugiau ir patogiau. Automobiliams niekada kelio pločio nepagaili, o visiems kitiems dalina kas liko... Koks požiūris tokie ir sprendimai.
@n Tikriausiai apaklėjau, nes ženklo niekur nematau
Pirmiausia reikėtų būt atidžiam einant, važiuojant ar dar kažką darant. Ne kartą matau, kaip žmogus kerta kelią net neapsidairęs ir nusprendęs, kad visi prie jo prisitaikys.
Dviratis yra GEROKAI pavojingesnis už paspirtuką.
Aukštas svorio centras, inertiškas, didelis tūris, važiuoja negirdimai. Tokio greit nesustabdysi, kai įsirėžia į pėstįjį - iškart didelės traumos.
O paspirtukas gali greit sustot ir būt manevringas, išvengt kliūties.
@zigmus tu esi debilu debilas :D dviratis pavojingesnis uz paspirtuka ? speju esi paspirtuko vairuotojas, kuris 10 kartu jau galva teskesi i asfalta.
Dviratis saugiausia transporto priemone, yra galiniai ir priekiniai stabdziai, stabdo labai staigiai ir labai patikimai, su dviraciu galima ir per borta persokti ir per duobe pervaziuoti, issokus staigiai i gatve pesciajam galima ismanevruoti ir nesunkiai isvengti susidurimo. O tas paspirtukas, tai nuo menkiausios duobutes gali buti paskutine akimirka tavo gyvenime. Paspirtukai yra skirti vaziuoti tik tobulai lygia danga, bet patys zinot kokie lietuvoje tie takai, saligatviai ir kelkrasciai kur kas 10 metru duobe. Isvada paspirtukas yra saugi transporto priemone tik ant tobulai lygios dangos, visur kitur tai savizudzio transporto priemone.
@Sviesos sunus Tai pirma pasidomėk pirmiausia kokie tie paspirtukai apskritai egzistuoja. 1kW, kur va paaugliukai ir visokie stipenos bei panelės važinėja, tai tiems taip, kiekvienas kelio nelygumas gali trauma baigtis. Tuo tarpu šitas, kad ir daugiau kW, bet ratai amortizatorius bent jau turi, taipogi labai manevringas ir protingai važi ėjant - pakankamai saugus. Visgi, su automobiliais jam ne vieta (bobausiai, o jūs bent galvojat kaip posūkius rodyti, kai nei rankos, nei kojos važiavimo metu patraukti negali? Arba tas faktas, kad LT parduodami, bet registruoti galimybių nėra ir regitra apskritai tokios transporto priemonės egzistenciją ignoruoja), nu o ant dviračių tako - akivaizdu, kad dar ankstoka dėl pėsčiųjų mentaliteto. Bet jau žinom ir beje net komentaruose matom, kad net dviračių egzistavimą tautos tamsieji nori panaikinti. Tai nu ką, nepasisekė vairuotojui, nes pasitaikė tuščiagalvė pėsčioji, nepasisekė pėsčiajai, nes tuščia makaulė labai negeru momentu kontrolę paėmė.
Aš pati nukentėjau neseniai nuo paspirtuko... kodėl LT negalima įvęsti registracijos ir numerio paspirtukui gavimo. Ir tikrai neturi jie važinėti šakugatviais, parkų takais... nori - prašom spec.taku arba keliais.
@Inga Paskaitai komentarus - vairuotojai klykia, kokie savižudžiai, nes su automobiliais važiuoja, pėstieji - kaip jie drįsta dviračių takais važiuoti. Atrodo kažkokie tarpiniai keliai jiems nenumatyti. Be to, susidūrus su dviračiu, pasėkmės ne geresnės. Gal baikit svaigt, apie ką net žalio supratimo neturit, paskaito paspirtukas ir aiškina, išmintingieji. O kad žmogui susišviečia neapsidairius išlįst ant KELIO (ne automobilių, bet taip, dviračių takas realiai yra KELIAS), tai kažkaip viskas normaliai?
o aš galiu pasakyti, jog važiuojant dviračiu nesijaučiame saugus, nes pilna žmoniu, deja, nepaiso taisykliu ir eina dviraciu taku, nors šalia yra pesciuju takas.
Vienas besmegenis paspirtukininkad prisidirbo, tikiuos konfiskuos jo ta nesamone. Beprociai laksto vos ne greiciau nei mopedai keliu

Skaitomiausios naujienos




Į viršų