2020 metų duomenimis, jų darbo užmokesčiui mokėti per metus išleidžiama 248 tūkst. eurų arba vidutiniškai 15,5 tūkst. vienam asmeniui.
Tačiau jų darbo apimtys neįtikėtinai mažos. Skaičiuojama, kad per dieną vidutiniškai buvo atliekama 1,3 techninės priežiūros ar remonto darbų Seimo kanceliarijos automobiliams: pavyzdžiui, tepalų papildymas, padangų keitimas, kėbulo remonto darbai ar panašiai. Tokios pat darbo apimtys buvo ir teikiant paslaugas ne Seimui, bet žmonėms ar įstaigoms iš šalies.
Iš viso Seimo kanceliarija turi 38 tarnybinius automobilius, iš kurių 33 yra lengvieji, 3 mikroautobusai, 1 vienatūris ir 1 krovininis automobilis.
Vidutinės techninės priežiūros ar remonto išlaidos, tenkančios vienam tarnybiniam automobiliui per metus sudarė apie 10 tūkst. eurų.
„Valstybės lėšos šiuo atveju nėra naudojamos efektyviai, švelniai pasakius. Matant skaičius šitas žingsnis buvo būtinas“, - apie sprendimą Seimui atsisakyti remonto bei techninės priežiūros paslaugų sakė parlamento vicepirmininkas Paulius Saudargas.
Techninės priežiūros ir remonto darbų analizę pasidarė jau praėjusios kadencijos Seimas, tačiau anuomet joks sprendimas nebuvo priimtas.
Seimas pirmininko pavaduotojas Jonas Jarutis valdybos posėdyje sakė netikintis, kad 16 darbuotojų per dieną vidutiniškai atlikdavo tiek mažai darbų. Jis kėlė prielaidą, kad tikriausiai Seimo garažuose buvo remontuojami kanceliarijos darbuotojų automobiliai ar atliekami kiti nefiksuojami šešėliniai darbai.
Tačiau Seimas kol kas neplanuoja atsisakyti automobilių plovyklos ir A. Juozapavičiaus gatvėje įkurdintų garažų bei pastatų.