Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Visur tas pats.Rekonstravo kelią Cinkiškiai -Kėdainiai,tai irgi šalikeles nukasė,iškasė ravus,kad tunkai neįveiktų
Nuo kada mašinų perikupas Milius yra "eismo eGZpertas"? :D Net pažiūrėjau SSVA rgistruose, gal tikrai atestatą turi ar bent mokslus šioje srityje baigęs. Jei jau kalbinate tokius "eGZpertus", tai pakalbinkite ir Zosytę iš Balbieriškio ar Boleslovą iš Bezdonių, šie gal įdomesnių ekspertinių įžvalgų pateiks. :) Lukas Aluzas, pamąstykite, ar su žurnalistika jums pakeliui ;)
Kai kurios kelio dalys buvo numatytos kaip avarinis lėktuvų leidimosi takas prie ruso. Kaip karinės infrastruktūros objektas. Ir iki šiol buvo platus, paliekant vietos lėtaeigiam transportui, vietinei ūkininkų technikai. Dabar turim š.... Tiesa, kokie gi jau "eismo saugumo ekspertai" "projektavimą prižiūrėjo"? Gal galima tų ugnies rijikų šalies "ekspertų" vardus ir pavardes? Kada nebėra ką sakyti, tada atsiranda "ekspertai" :). O ką LAKD (Via Lietuva)? Projektuotojai? Sveikas protas ? Susodinti vadybininkai, labai didelis klausimas- ar sprendimų priėmėjai bent jau brėžinius supranta ?
Tai tiek dė naujų kelių
Tai tiek dė naujų kelių
Svarbiausia pinigai panaudoti,lėšos įsisąvintos laiku.Vilnius irgi nesugriuvo dėl susiaurintų gatvių.O Ariogalos tiltą stato lenkai,Lieuvoje mokančių tai padaryti neatsirado.
@Tai tiek dė naujų kelių Laimėjo konkursą arba dirba greičiausiai subrangovai. Nesupranti, tai ko komentuoji?
Elonas Muskas teisingai pasakė:reikia tikrinti valdininkų kognityvinius sugebėjimus, po to kuomet vieną garbaus amžiaus senatore paguldė i ligonine del demencijos, pasiklydo savo gatveje!
kol bus nebaudžiamumas tol bardakas tik
kol bus nebaudžiamumas tol bardakas tik
ko gi norėti jeigu į valdžia išrenkam ekspertus ,ekspertai ministrais skiria specialistus ,nežinia kokios srities , prezidentas juos tvirtina , TAI KO GI DAR STEBIMĖS .
Jei būtų kam ginti viešąjį interesą (ei! - Lietuvos automobilinkų sąjunga), kreiptųsi į prokuratūrą ir greitai viską išsiaiškintų. Nes šis kelio "atnaujinimas" - akivaizdus nusikaltimas. Nukasė normalaus kelio kelkraščius ir supylė į viršų. Kelias, kur normaliai (su kelkraščiais) tilpo 4 juostos nuo pat Utenos iki Molėtų, tapo 2 juostų, faktiškai be kelkraščių. Kokia nauda iškelti kelio pylimą dar 1,5-2 metrais? Jei kelias ir taip buvo pakankamai iškeltas, niekur jo vanduo nesemdavo, sniego pusnys iš laukų iki jo nepakildavo. Ką reikėjo padaryti, tai ištiesti naują pakankamai storą kelio dangą (galbūt suskaldyti betononkės plokštes, kad jų įšalas nejudintų, bet tuo pačiu ta skalda būtų labai tvirtas kelio pagrindas). Ir tai būtų kainavę daug pigiau (dvigubai, trigubai ar mažiau, nežinau, reikia skaičiuoti). Čia kelio tiesėjai tiesiog užsidirbinėjo pinigus perkasinėdami tą patį kelią iš geresnio į blogesnį, iškasdami griovius šalia kelio ir t.t. Kelyje bus daugiau tragiškai pasibaigusių avarijų, bet kokia avarija, žemės ūkio transporto užvažiavimas (o kur ir kaip jam pervažiuoti, kai reikės, nes šalia dirbami laukai), lėtesnis vairuotojas formuos kamščius, kartais ir nepravažiuojamus. Liks tik uždėti ženklą 50-70 km/h nuo Molėtų iki Utenos ir pristatyti greičio matuoklių, kitų išeičių nėra. Vietoj normalaus kelio tik su nudėvėta kelio danga nutiesė dviejų krypčių miesto gatvę. Tai kelininkų atliktas valstybės lėšų švaistymo pavyzdys bus visiems laikams.
@Vairuotojas senas
Galima daryti auditus, bet manau pasirodys, kad čia buvo toks variantas - kiek yra pinigų, už tiek ir padarykit, nes reikia. Ne logostika ar infrastruktūros vystymas buvo prioritetai, o tilpti į biudžetą. Vat ir rezultatas...
@Vairuotojas senas prirašei visiškų vėjų. Nesupyk, bet esi visiškas asilas. Beja, į prokuratūrą gali su pareikškimu kreiptis pats, nereikia ir LAS. Tik supranti, kad apsidurninsi ant Lietuvos ;)
nes laimėjo konkursą pigiausias, taip ir gyvenam....gerovės valstybė
Sodint visus kas projektavo
Dagyvenome iki to ,kad net kelio normalaus nutiesti nemokame.
@Arnis Nulieti mokame , bet platesniam pinigų neužteko . Ne visą straipsnį perskaitėt .

Skaitomiausios naujienos




Į viršų