• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgų ginčų atomazga – Seimas apsisprendė dėl greičio matuoklių įrengimo ir jų tvarką apibrėžė įstatyme. Už matuoklių įrengimą iki šiol buvusi atsakinga „Via Lietuva“ nuo šiol turės laikytis Vyriausybės nustatytos tvarkos. Koks maksimalus matuoklių skaičius gali būti kelyje – neribos. O štai žymėjimas bus griežtesnis. Vairuotojai privalės būti informuoti, koks matuoklis jų laukia ir ką jis fiksuoja. 

Ilgų ginčų atomazga – Seimas apsisprendė dėl greičio matuoklių įrengimo ir jų tvarką apibrėžė įstatyme. Už matuoklių įrengimą iki šiol buvusi atsakinga „Via Lietuva“ nuo šiol turės laikytis Vyriausybės nustatytos tvarkos. Koks maksimalus matuoklių skaičius gali būti kelyje – neribos. O štai žymėjimas bus griežtesnis. Vairuotojai privalės būti informuoti, koks matuoklis jų laukia ir ką jis fiksuoja. 

REKLAMA

Pernai už greičio viršijimą Lietuvos vairuotojai gavo virš 400 tūkstančių baudų ir urėjo susimokėti 9 milijonus 700 tūkstančių eurų.  

REKLAMA
REKLAMA

Ar greičio kontrolės sistema sąžininga ir padeda mažinti avarijų skaičių, ar tai tik pasipinigavimas vairuotojų sąskaita – ginčai dėl to virė Seime.  

REKLAMA

Ekonomikos komiteto nariai Andrius Bagdonas ir Viktoras Fiodorovas teigia, kad „Via Lietuva“ greičio matuoklius yra sustačiusi ir vietose, kuriose nėra jokio avaringumo. Todėl jie pasiūlė greičio matuoklių įrengimo tvarką apibrėžti įstatymu. Seimas nutartų, kokiais atstumais ir kokiose vietose jie galėtų būti statomi. 

„Kas trečias greičio matuoklis įrengtas ne ten, kur turėtų būti. Į ateitį žiūrint buvo planuojama dar 60 greičio matuoklių įrengti tose vietose, kur apskritai jokio įvykio 4 metus nėra buvę“, – kalbėjo A. Bagdonas. 

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau dalis parlamentarų tam priešinasi ir mano, kad ne Seimui reiktų nustatinėti, kur ir kaip statyti greičio matuoklius. 

„Negalim iš įstatymo daryt instrukciją, negalim konkrečiai nustatinėti tam tikrų priemonių, kur, kokiam kely ir kiek turi būti tų greičio matavimo priemonių“, – sakė Seimo narys Julius Sabatauskas. 

„Sugrąžintų mus į karo keliuose laikus, kai tikrai skaičius žuvusiųjų dėl greičio viršijimo tikrai buvo didelis“, – įsitikinusi Agnė Bilotaitė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reguliuos Vyriausybės institucijos

Seimas ketvirtadienį priėmė galutinį sprendimą – nutarė, kad  matuoklių įrengimo tvarka bus reguliuojama, bet ne įstatymu, o Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos. Parlamentarai atsisakė įstatyme įtvirtinti maksimalų vidutinio greičio matavimo ruožo ilgį ir matuoklių skaičių viename kelio ruože. 

REKLAMA

Pagal priimtas pataisas, greičio matuokliai turės būti žymimi skirtingais kelio ženklais, nurodančiais, ką konkrečiai jie matuoja. Be to, prieš visus įrengtus ir eksploatuojamus greičio matuoklius turės būti įrengiami kelio ženklai, informuojantys apie vykdomą greičio kontrolę, bei ženklai, nurodantys ten leistiną greitį. 

„Dėl ko ir visuomenė yra tokia pasipiktinusi, nes visi tie fotoaparatai vadinami, yra ženklinami vienodai, nepaisant to, kad atlieka skirtingas funkcijas“, – sakė V. Fiodorovas.

REKLAMA

Šiais metais Lietuvos keliuose jau žuvo 36 žmonės, sužeista – 904. Pernai per tą patį laikotarpį sužeistųjų buvo pusantro šimto mažiau, o žuvo vienu mažiau.

Visą reportažą žiūrėkite straipsnio pradžioje.                            

Visas TV3 Žinias žiūrėkite čia:                

REKLAMA
Via Lietuva nuo ryto iki vakaro aria 318 žmonių. Ir kada tokia banda ateina į darbą jiems visiems kažką reikia daryti, o ką daryti jeigu Lietuvoje nėra kelių ? Teisingai, pradeda žaisti su radarais. Ir tada prasideda, konkursai, pirkimai, montavimai, kalibravimai, atkatai ir t.t. ir va, visa banda prie darbo, rengia susitikimus, komandiruotes, ir t.t. o kad kieme laižantis savo kiaušus šuo daugiau naudos padaro Lietuvai, nes jis bent pinigų iš biudžeto už tai neima, bandai tai neįdomu, nes jie visi mano kad užsiiminėja rimtais dalykais. Va, ir jeigu jų butų ne 318, o 38, Lietuvos kelių būklė nepasikeistų, ir jiems šitos bukos idėjos su radarais į galvą nelistų nes jie visi butų užimti.
Socdemas Bolševikas Šarikovas
Socdemas Bolševikas Šarikovas
Siulau įkurti Radarų ministeriją, įdarbinti 5.000 žmonių ir po maždaug 50 metų pagaliau išspręsti problemą su radarais
Vietoje matuoklių keliuose išstatykite pusnuoges nuotraukas, ne per didžiausio formato, kad vairuotojai sulėtintų greitį, mėgindami įsigilinti į detales.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų