Apsisaugoti nuo kibernetinių atakų daugelio verslų siekiamybė, tačiau kartais praleidžiami paprasčiausi, tačiau labai svarbūs veiksmai. Nuo ko pradėti ir kaip išlaikyti savo paskyrą saugią pasakoja „Media Partner“ skaitmeninės rinkodaros agentūros „Meta Ads“ skyriaus vadovė Agnė Šmigelskė.
Asmeninės paskyros apsauga
Dviejų veiksnių autentifikavimas dabar dažnai naudojamas įvairiose platformose. Tai funkcija, kuri padeda užtikrinti, kad jūsų asmeninėms reikmėms naudojamos „Facebook“ ir „Messenger“ paskyros būtų papildomai apsaugotos. Tai svarbu, nes šios paskyros reikalingos jungiantis prie „Meta Business Manager“. Visiems įmonės darbuotojams būtinas dviejų veiksnių autentifikavimo diegimas, o geriausia tai padaryti per „Google Authenticator“ programėlę.
Gera praktika – naudoti ir stiprius bei unikalius slaptažodžius „Meta Business Manager“ paskyrose. Taip pat reikalinga, jog jie reguliariai būtų keičiami. Taupant laiką galima naudoti specialius generatorius, kurie pagal poreikius sukurs tam tikro ilgio ir sudėtingumo slaptažodį.
Naujai prie „Meta Business Manager“ prisijungusius vartotojus reikia paskatinti pasikeisti ir asmeninės „Facebook“ paskyros slaptažodį. Taip pat svarbu, kad jie prie „Meta Business Manager“ paskyros jungtųsi tik per darbui skirtus, o ne asmeninius elektroninius paštus.
Tvarkingos paskyros struktūros palaikymas ir prevencija
Būtina įsitikinti, kad tik įgalioti asmenys turi prieigą prie jūsų „Meta Business Manager“ paskyros. Reguliariai peržiūrėkite ir atnaujinkite vartotojų teises, kad apribotumėte prieigą pagal darbo pareigas ir atsakomybes. Venkite suteikti „full control“ teisę visiems darbuotojams, pavyzdžiui, priskirdami darbuotoją komentarų ir žinučių valdymui, suteikite jam prieigą tik prie „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrų komentarų ir žinučių moderavimo. Jeigu turite buvusių partnerių, su kuriais jau nebedirbate, panaikinkite jų prisijungimą prie jūsų verslo „Meta Business Manager“ paskyros.
Įprotį saugotis galimų kibernetinių atakų turime išsiugdyti patys. Skirkite laiko komandos narių edukacijai ir geriausių saugos praktikų taikymui – taip užsitikrinsite aukštesnį internetinės saugos lygį. Vien darbuotojų informavimas apie įprastines saugos grėsmes, pvz., sukčių siunčiamus elektroninius laiškus, padeda išvengti dalies įsilaužimų.
Įsitikinkite, kad programinė įranga, naudojama jūsų verslui valdyti, yra atnaujinta. Tai apima žiniatinklio naršykles, saugos programinę įrangą ir visus trečiųjų šalių įrankius, kuriuos naudojate kartu su "Meta Business Manager". Būtina būti atsargiems integruojant šias programas ar paslaugas. Pagrindinė taisyklė – naudoti tik patikimas, gerą reputaciją turinčias integracijas ir visada atidžiai peržiūrėti, kam suteikiate leidimą prisijungti prie paskyros.
Papildomi veiksmai
Verslo patvirtinimas naudojant „Meta Business Manager“ – reikšmingas žingsnis. Nereikėtų jo praleisti, kadangi tai prideda papildomą saugumo lygį ir sumažina galimybes neįgaliotiems subjektams apsimesti jūsų verslu.
„Meta“ platforma taip pat suteikia galimybę stebėti „Business Manager“ paskyros veiklos istoriją. Nuolatinis stebėjimas padeda anksti aptikti įtartiną veiklą ar neteisėtą įsilaužėlių prieigą prie paskyros, todėl greičiau užkertamas kelias galimoms pasekmėms.
Jei šiandien dar neatliekate periodiško prie „Meta Business Manager“ prijungtų darbuotojų, partnerių bei jiems suteiktų teisių audito – įtraukite šį darbą į savo verslo saugos praktiką. Atlikdami reguliarias patikras pašalinsite visus pasenusius ar nereikalingus išteklius, o tai padės sumažinti saugos spragų tikimybę.
Agnė Šmigelskė yra „Media Partner“ skaitmeninės rinkodaros agentūros „Meta Ads“ skyriaus vadovė.