Įsigytų parduotuvių tinklas veikia Mazovijos vaivadijoje, sandoris užbaigtas gavus konkurencijos institucijų leidimą ir įvykdžius kitas sutarties sąlygas.
„Bendrovė „Stokrotka“ gavo besąlyginį antimonopolinį pritarimą, šalys įvykdė ir kitas sąlygas, leidžiančias perimti 13 parduotuvių“, – teigiama pranešime.
„Vilniaus prekybos“ korporatyvinių ryšių ir komunikacijos vadovas Lukas Radžiūnas BNS patvirtino, kad įsigytos parduotuvės veikė su „Top Market“ prekės ženklu.
Liepos 1-ąją pranešus apie sutartį teigta, kad „Stokrotka“ perims 14 parduotuvių, o jų pajamos šiemet viršys 25 mln. eurų.
„Stokrotka“ vadovas ir valdybos pirmininkas Arūnas Zimnickas tuomet sakė, kad tai jau antras grupės įsigijimas per vienerius metus. o sandoris sustiprins grupės pozicijas Lenkijos rinkoje, kuri yra pagrindinė grupės organinės plėtros kryptis.
„Maxima Grupė“ tinklą „Stokrotka“ įsigijo 2018 metais, pernai jame buvo daugiau nei 800 jo parduotuvių, įskaitant nuosavas ir franšizės pagrindu dirbančias parduotuves, o apyvarta viršijo 1 mlrd. eurų.
„Maxima Grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse ir Lenkijoje. „Maxima Grupės“ parduotuvių skaičius 2021 metų pabaigoje viršijo 1,4 tūkst. penkiose šalyse, grupės pajamos siekė 4,5 mlrd. eurų.
Įmonė priklauso Nerijaus Numos valdomai vienai didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“.