Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Blogai su mūsų valdininkais, jokių įsipareigojimų nevykdo, kam juos dar laiko juk galima ir atleisti, už ką moka atlyginimus, geriau už tuos pinigus išasfaltuotų kelius
Kai ukrainai duot tai milijonu pilna,
Kai kelius tvarkyt tai ju nera, isgamu isgamos o ne valdzia.
Kai kelius tvarkyt tai ju nera, isgamu isgamos o ne valdzia.
@As
Bandai susieti ( neabejoju, jog sąmoningai ir stengdamasis sukelti sumaišties) du menkai susijusius klausimus. Ukrainai mes aukojame ir remiame dėl savo saugumo, bendro biudžeto, ne tik kelių sąskaita. Ir tai yra kitos srities klausimas. Nepradėk.
Kelių problemos prasidėjo p. Kubiliui esant premjeru, o p. Ingridai - finansų ministre. Tada, kilus ekonominei krizei, buvo atrastas pinigų šaltinis - kelių fondas, formuojamas iš akcizų pajamų už degalus. Tais metais jie nupjovė apie 50%, taip pagilindami krizę, atimdami darbą iš kelininkų, kuriuos apšaukė bebrais. Tuo pat metu kilo idėja privatizuoti vslstybines kelių įmones. Šį darbą pabaigė garsusis Rokas, savo laiku pareiškęs, kad asfalto pavagiama 50 cm. ( iš 12 :)). Dar vėliau įstatymu pakeitė akcizų skirstymą, sumažindami lėšas keliams. Visiems politikams buvo patogu - kiši letenas į kelių fondą, jei kas piktinasi- apšauki kyšininkais ir vagimis, o pasekmių iškart nesimato - kelių statybos greitai nevyksta, keliai per metus ( iki tam tikro laiko) nesubyra. Taip ir nusivažiavo visa sistema. Keliai pradėjo byrėti, nesant pinigų, sugriovus priežiūros sistemą, pradėjo griūti tiltai. Dabar situacija- kaip bobos iš Auksinės žuvelės - nei kelių, nei pinigų, tik suskilusi gelda. Ir nelabai yra iš kur paimti. Vadybininkai ateina vadovauti laikinai, keliems metams, jų tikslai - kiek kiti, nei visiems norėtųsi. Inžinierių, galinčių priimti motyvuotus sprendimus, sistema nemėgsta - jie nepatogūs, nes jų nuomonė prieštarauja "viešųjų ryšių politikos gairėms"- pasakoti, kaip viskas rožine spalva gerai ir gražu. Taigi, lietuviai, situaciją turim tokią - arba mokam už naudojimąsi keliais, už kiekvieną kilometrą po 3-5 ct., arba važinėjam bulvių laukais. Nes Europos lėšos baigėsi, savų nėra, o keliai pavirto duobėtomis juostomis viduryje laukų. Beje, pinigų neužtenka net pagrindiniams keliams, taigi, žvyrkelius tvarkysit patys.....
Nei čia landsbergiai kalti nei šimonytės ir visi kiti..... Tiesiog reikia kad mokslo vyrai,akademikai suremtu pečius ir pasakytu reikia padaryti taip ir taip kad galu gale na įvyktu makroekonominis stebuklas , suklestėtu Lietuva ir tada atsiras pinigų ir keliams ir viskam kam... Dabar gi visi "ekonomistai" kaip kad ir krepšinio specialistai.
Ant arkliu
@Tad
Man išasfaltavo,tik kokybė,kaip 50metų senumo. Tik gaila,kad vietoj suprojektuoto žvirgždo skaldos 30cm,žvyro pripylė. O žvirgždas išvažiavo už gerus euriukus kitur,sako bus ir taip gerai. Samata beveik 1,5 lemo. Viskas kreiva,šleiva,kam tada tie 3D ,kam lazeriniai gulščiukai? Kur milijonai ištyška,tai net ir niekam tikrint jų nereikia,visiems užkišama
@Valdas
O ko tu tikiesi? Žmonių normalių, sugebančių dirbti, vadovų, sugebančių vadovauti, liko keliasdešimt. Kelios didelės kompanijos, pajėgios tokius darbus atlikti. Visa kita - šūdeliautojai, nusprendę, kad kelią nutiesti - tai paprastas darbas. Šiandien pravažiavau A1- remontuojami ruožai paženklinti taip, kad , laikantis taisyklių, vadovaujantis ženklinimu, nuvažiuotum nuo kelio bent 5 vietose. T.y., jei nori grįžti gyvas ir sveikas, turi važiuoti pažeisdamas KET. Ir niekam galvos neskauda. Yra Darbo vietų keliuose ženklinimo instrukcija. Tik klausimas, at kas nors ją skaitė. Nei dirbančių normaliai, nei tuos darbus prižiūrinčių. Avarijos vos ne kasdien. Ir niekam neįdomu, nei draudikams, nei policijai, nei kelių prižiūrėtojams. Px visiems. Jei kas- "viršytas greitis, neatidus vairavimas". O kad kreivarankiai nežino, ką daro, niekas jų darbų neprižiūri- visiems nusispjauti. Baisiau nei ruskyne. Iš visų signalinių žibintų, privalomų pagal standartus, veikia gal 5%. Ženklai apšikti, nematomi. Dalis kaip ir uždengta, bet dangalai nudriskę. Baisu.
Viskas karui ir chocholams, prie ko čia tie keliai. Tuoj nebus kam jais važinėti.
Valdžioje sedės tvartelio kupriaus koncervu gauja tol nebus nei keliu nei pinigų. Jie vagia visa para.
Kiekmilijonu isleido , kaf vilnius- kaunas būtų autostrada? Čia pinigų yra, ir kam? Kad vietoj 120, galima būtų važiuoti 130. O kur zvirkelius asfsltuoti, tai pinigu nera
Kai pagalvoji, tas 1300 juk tikrai nėra tiek daug. Čia juk ne keturių juostų kelius tiesti. Bet tai pizdina tai juodai, kad per šitiek metų nepabaigia. O kad nuo 26 metų išvis lėšų nėra numatyta čia išvis skandalas turėtų būti. Ai, bet pala, kam čia rūpi. Prokurorai su teisėjais patepti riebiai, per eurų kupiūras nieko nemato, o daugiau čia kam nelabai ir rūpi šitoje ašarų pakalnėje. Tą varganą ministrėlį jau kokis tris kartus buvo galima pagrįstai iš posto ištrėkšti. Nu bet ne, "dirpa" žmogus toliau.
Gražus leopardinis žvyrkėlis.
Lietuvoje – 1300 km žvyrkelių, kuriems asfaltuoti esą nėra pinigų: „Situacija yra tragiška“